handerborteetsted Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hva tror dere er galt.. når jeg skrur på maskinen virker alt normalt, lyder, og alt men skjermen er svart og lysene på framsiden av kabinettet er svarte, noen sier at det er prossesoren men alt bortsett fra den svarte skjermen og fraværet av lysene forran virker har Aopen ax3l hovedkort med celeron 400mhz (slot 370) skubbet litt borti cpu sloten når jeg tok av kjøletingen oppå tidligere men alt virker "ok" Takk på forhånd (vet det en gammel maskin men men) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Virker som det er cpu'en som er problemet her ja. Prøv å ta den ut og monter den skikkelig på nytt igjen. Lenke til kommentar
handerborteetsted Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 det har jeg prøv 2 ganger, ser ingen fysiske skader. Kan være noe er skadet under cpue socketen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Vel om selve maskinen starter og alt virker utenom bildet på skjermen kan det jo vere skjermkortet du har vert borti, ta det ut og sett det på plass igjen om det er separat sjermkort da. Endret 25. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 prøv med en ny ram brikke, stor sjanse for at det er den som har blitt ødelgt!! Lenke til kommentar
handerborteetsted Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 jeg tror ikke det er noe galt med skjerm/kort fordi lysene på kabinettet lyser jo ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå