Gå til innhold

Via KT600 eller nForce2 Ultra 400


eekeroth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må jeg si var klart svar...

 

men hvilket kort er best? Vil gjerne ha:

 

nForce2 Ultra 400

S-ATA

400 MHz FSB

 

integrert lyd er også greit. (ser ingen kort som har nForce2 Ultra 400 og VGA, så det blir intet tema) Har selv erfaring med Asus og AOpen (gamle kort), og synes disse produsentene lager bra varer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-16183

Vil det faktisk lønne seg å kjøpe F.eks en XP2800 processor og noe god Corsair Ram sammen med Radeon 9800 Ultimate Edition, eller er rett og slett AMD 64 et bedre kjøp nå med tanke på tiden fremover? Penger har jeg, men lurer bare på hva som vil lønne seg, på forhånd takk for alle svar :green:

Lenke til kommentar

AMD64 er selvsagt mer fremtidsrettet, men det er fortsatt et ungt system så det er mange som rapporterer om problemer med komponenter som ikke er kompitable mot hverandre, da spesielt mot ram.

 

Så hvis du vurderer et AMD64 system bør du rådføre deg med de på forumet som har slike system, slik at du er sikker på at du får en pc som funker og er stabil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Ok, takker for alle svar, det hørtes veldig logisk ut. Spørsmålet som gang på gang repeterer min hjerne er fortsatt: ER det nok ytelses forskjell på en AMD64 3200+ mot Nforce2 Ultra 400 sammen med en *XP2500+ for å gjøre opp prisforskjellen? Har hørt at AMD64 3200+ konkurrerer med XP3000+ og vinner selvfølgelig.

Mvh

smint

 

(edit *XP2500+)

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...