mulder99 Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg deler mangen mapper mellom to pcer. På den ene har disse blitt "borte". Men skifter jeg navn på de, kommer de tilbake... Hva skyldes dette...??? Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 lite info å gå på men jeg går ut i fra du mener å dele via windows share, der kan du jo velge mellom det navnet en person ser og det navnet mappen egentlig heter, uansett vil ikke anbefale deg å dele ressurser på denne måten. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg deler mangen mapper mellom to pcer. På den ene har disse blitt "borte". Men skifter jeg navn på de, kommer de tilbake... Hva skyldes dette...??? Hvordan kan du skifte navn på noe du ikke ser??? Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Skal prøve å forklare bedre.... Jeg har 2 pcer i nettverk. Tidligere har jeg på begge maskinene under Mine nettverkssteder sett de delte filene på hver maskin. Men plutselig en da var disse mappene borte fra den ene pcen. Jeg gikk da på den andre maskinen og skiftet navn på mappene, da kom de tilbake... Tog dokker den.... Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 tror jeg tok den ... men da snakker du om et sted i windows der alle "delte" mapper på "hele nettet" vises .. det er jo en dårlig måte å test et nettverk på når vi alle vet hvor dårlig windows oppdaterer nettverket (søker igjennom en hau med ting) skriv heller manuelt i kjør/run den andre maskinen din og se hva resultat du får da eks. \\maskinnavn eller \\maskinip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå