kirssa.. Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Heisann,har en thunderbird 1400 266 og vurderer å overklokke bare for å prøve.Lurer på hvordan jeg skal gå frem,viften på cpu er ei taisol 760,så det skulle vel være mulig å overklokke littegrann skulle jeg tro. Ligger på ca 52 grader idag.Noen tips eller noen url´er til noen sider som jeg kan finne dette ut,vil som sagt bare prøve av rein nysgjerrighet. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Tips til url: overklokking.no :razz: 52 grader er for høyt til å begynne å klokke. T-bird er et av de verste varmeverk som finnes, og krever ganske så mye kjøling.. :sad: Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Du burde begynne med å få ned temperaturen. Jeg ville begynt med å planslipe CPU-ribba. (vinduet i stekeovnsdøra går greit som underlag, og ja... ribba mi så ut som den hadde vært overkjørt) Deretter ville jeg målt temp i kabinettet. (hjelper ikke med verdens beste cpu kjøler hvis det er for varmt rundt den) Når du har fått ned CPU temp er det vel på tide å se litt på FSB Min mening i allefall :smile: _________________ Aopen HQ45 (midi) Aopen AK77ProA XP 1800 CoolerMaster (1,4GHz/XP1,6GHz) Apacer DDR 256Mb Samsung 60Gb Mitsumi CD Samsung RW Asus GF3Ti500 Delux. Bare 5871? Papst 80mm 79m3 med rheostat Windows 98SE [ Denne Melding var redigert av: [email protected] på 2002-03-12 18:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå