mort112 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jeg vurderer å kjøpe meg Archos Jukebox AV 140, men jeg lurer på om det er mulig å bytte harddisken på den hvis jeg synes den blir for liten? Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) spennende topic. jeg vet at asonos har en 20gb og en 40 gb versjon som bruker samme firmware. jeg har demontert denne (20gb versjonen) og det er en helt vanlig 2.5" hd som ligger inne i den. jeg mener derfor det er mulig på asonos spillerene, men med archos vet jeg ikke. regner egentlig med at det går. har du demontert den for å se hvor lett det er å komme til HD å skifte den? mitt forslag er i alle fall: ta ut den gamle hden. grab et image av hele disken. kopier imaget over til den nye. hiv den inn i spilleren og start den opp. er det ikke noe som heter Norton Ghost? det kan brukes til å lage images. lurer på om det er gratis og.. edit: kan være lurt å få tak i samme hd, bare med større lagringsplass. Endret 24. januar 2004 av capy Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det kan også hende at det er noen smartinger som har laget en firmware for akkurat dette hvis det ikke funker uten videre. Mitt staltips er at det er fult mulig om mp3spilleren bruker standard 2,5" hardisker. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hvorfor ikke kjøpe storebroren, som er MYE fetere. Fant ihvertfall en Guide på hvordan man bytter hd på den. Koster 2 lapper mer, men er verdt det i mine øyne ihvertfall. Endret 24. januar 2004 av Insanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå