Bone Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei, Skal flytte (som også nevnt i en annet post om Telenor vs. NextGenTel), men jeg lurte litt på om det var et KRAV at man har innlagt telefonlinje.. Eller, jeg vet at det er en telefonlinje innlagt på hybelen. Men MÅ jeg betale så-og-så mye kroner ekstra i telefonabb. bare fordi jeg skal ha bredbånd? Og, må det være ISDN, eller kan man ha analog linje? Jeg finner det litt dumt, hvis eneste telefonen jeg kommer til å bruke er mobilen, også vil ha ADSL i tillegg. Også MÅ jeg betale 300 for analog, eller ca 1000 for ISDN *ekstra* i kvartalet.. Må jeg dette? mvh Bone Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Nei, du må ikke ha telefon for å ha ADSL. Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du må ha linje inn, men du må ikke ha aktivt telefonabbinement. NGT tar ingenting ekstra for å levere ADSL slik, mens telenor tar (trur det er) 60-70 kroner i mnd'en for slik levering. Hva Bluecom og de andre tar aner jeg ikke. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Nei det trenger du IKKE. Har selv ADSL abonnement hos Tele2 UTEN fasttelefoni. Den er derimot LITT dyrere enn en vanlig ADSL-abonnement, 389 kr (vanlig koster 328 kr) - for den "tregeste" linja vel og merke Bruker selv bare mobil når det gjelder telefonsamtaler Ps. Tror ikke Nextgentel krever fasttelefoni heller... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Stemmer det gutter, NGT tar ikke ekstra fordi du ikke har tlf. Mens Telenor, tele2 og selv bluecom tar dette. Svogers har bredbånd fra bluecom og han betaler 100 ekstra i mnd fordi han ikke har hustlf. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Takk, Tusen takk for sånne Koselige & Hyggelige svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå