Gå til innhold

reklame fra japan

obese

Anbefalte innlegg

Det er en fighteorganisasjon som heter PrideFC. Den holder til i japan. Det er såkalt NoHoldsBarred-fighting. Dvs type kickboxekamper der man i tillegg har kombinert det med bryting, judo, juijutsu osvosv.

Dette er også kjent i USA under UltimateFightingChampionship.

I denne organisasjonen er det en kar som heter Wanderlei Silva. Han er han skallete. Han heter The AxeMurderer og har light heavyweight beltet. Han er utrolig brutal og kalkulert og har veldig bra standup (kickboxing) samt meget bra groundgame (når man ikke står oppreist).

Han andre heter Mark Coleman, han har lagt opp, men er også et av de største navnene i organisasjonen. Han er en tidligere bryter som vant den største turneringen i denne idrettens historie og er kjent som en veldig dyktig fighter.

når ud har lest dette, trykk på denne:

Reklame vist på japansk TV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke så voldsomt morsomt. Fan og eg trodde det var noe kult på gang. :/

De gangene K1 fightere har fightet med både Pride folka og UFC folka har de blitt ydmyket av K1 fighterne. :D

you have no skills. noen pridefightere og ufcfightere har mislykkes i k1 og noen har gjort det bra. rampage har gjort det bra. sapp (Som er en patetisk fighter) har gjort det bra. crocop har gjort det bra (han gikk vel dog andre veien) osv

k1-fighterne går helt fullstendig på trynet i pride da

Lenke til kommentar

so fint at du med patetiske bigguy-image synes det.

jeg så forresten bilde av deg du posta på en anna tråd... sorry dude... du er ikke bøs... det er et annet ord som comes to mind.

pride er det beste, k-1 er monotont og kjedelig... det er bare knockouts og ingen finesse

Lenke til kommentar

ehm.... du må ha ballene hengende utenpå buksa for å trene nhb... jeg trente shootfighting før... det er så jævlig vanskelig å være god i noe sånt... du må ha skills på alt. enhver tulling kan slå hardt, men å være allround er hardt!

ta å se de nyeste pridene... det er så utrolig høy kvalitet på kampene og fighterne. k-1 er overvurdert, MEN de sendes på eurosport og det er positivt. hoost er fet, crocop er fet, men pride har han nå, allistar overeem er fet, vet ikke om heeth har gått over til k-1, igor har vist også gått k-1 kamper...

Lenke til kommentar
so fint at du med patetiske bigguy-image synes det.

jeg så forresten bilde av deg du posta på en anna tråd... sorry dude... du er ikke bøs... det er et annet ord som comes to mind.

pride er det beste, k-1 er monotont og kjedelig... det er bare knockouts og ingen finesse

Da stopper vi denne heller idiotiske krangletråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...