ESPN Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg og broren min deler en adsl linje ved hjelp av en router, men nå holder jeg på å bli gal. Routern klikker ca 10 ganger om dagen, da er jeg nødt il å nappa ut kontakten å stikken den inn igjen, dette er VELDIG tungvindt. Ruteren står på PPPoE instillingen, er det riktig? (kan velge Stratic IP, obtian an IP automatically, RAS, PPTP, Heat Breat signal) Vi har begge på motta IP. Vi er begge koblet i routeren, rutene er koblet i adsl boksen fra telenor. Håper dere kan hjelpe, takk på forhånd Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvilken router har dere?. Har du prøvd å oppgradere firmware? Lenke til kommentar
ESPN Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Linksys Etherfast® Cable/DSL Router. Nei har ikke oppgardert firmware, Hvordan gjør jeg det???? Lenke til kommentar
ESPN Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Etherfast® Cable/DSL Router BEFSR41 V3 Lenke til kommentar
ESPN Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Firmware Version: 1.04.8 Lenke til kommentar
ESPN Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Remote Upgrade: Enabled Disabled skal jeg sette den på Enable? Blir Firmware'en oppgradert da? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Prøv å kikk litt her du: http://www.linksys.com/download/firmware.asp?fwid=183 Står nok fremgangsmåte også der.. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har samme router med andre innstillinger og nyeste firmware. Den klikker titt og ofte når jeg har koblet opp den trådløse forbindelsen med et linksys wireless accesspoint. Uten den trådløse så tar det fra 1-2 timer så kobler den ut og kommer ikke tilbake på en stund. Snakket med en tekniker hos linksys som mente at dette skyldtes at et buffer var fullt og at den derfor gikk i heng etter et visst antall pakker. De har visst ingen løsning på det ennå i følge denne personen. Om noen adre har noen løsning på dette så er jeg også takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå