AshtraY Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hay sjekk specs på PROFILE. Kan nemne at mi forrige strømforsyning rauk av en merkelig grunn eg ikkje fatta, og eg skaffa meg ei ny ei , 340 watt gjennom ekspert (dei tok vekk den forrige og fikla på ein ny ein for 400 kr.) uansett, det har gått ganske bra sida då.. men det rare er at i ettertid har eg merka ifølge ASUS probe 2 at Chassis fan går på ca 1500 rpm(?). og Power fan går på 0 og det minste skal vere på 1600 der... er det noko som er fryktelig galt? når eg trykker på Proben, får eg ein "alarm" lyd, dong- dong -dong -dong -dong til eg trykker på den og "haka" dei to vekk.. korleis kan eg løyse problemet mitt? (skal uploade nokre screenshots seinare..må berre skaffe meg eit uploadings prog.) Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dette betyr nok bare at vifta i PSU ikke er kobla til monitor på HK. Dersom du ser at vifta i PSU går er det nok ikke noe problem. Slå av monitorering an PSUvifte i proben så slipper du pipinga. Du kan sjekke om PSU har mulighet for monitorering av viftehastighet. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 men er ikkje 1500(rpm, rett?) litt for lite, då "minste kravet" er 2200? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du kan endre min og maksgrenser i proben. Jeg ligger på 1680-1700 rpm på vifta i mitt Antec trueControll 550W så det er nok ingen fare. hva er tempen inne i PSU og kabinett? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 på min asusprobe er og minstegrensa 2200rpm.. og det er litt frustrerende..spesiellt om jeg henter strøm, og signal, fra hk.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har bytta prog til Abit EQ og der kan jeg sette nederste grense til 1088 rpm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå