Gå til innhold

hvor lenge har folk vært våken? rekord?


knert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS: Har aldri døgnet. Blir så fort trøtt

Jeg vil ikke at dette skal høres ut som en injurie men..

Hvor gammel er du egenlig? :p

15 år. Hvorvidt det kan karakteriseres som barnslig eller mindre voksent, er ikke opp til meg, men siden du hinter til at jeg er "barnslig" (dog relativt indirekte), synes jeg at du er mindre voksen og mer barnslig, than the contrary.

 

Jeg gjør andre ting i helgen enn å gå på LAN - ikke det at det er noe galt i det, men jeg velger å gjøre andre ting. Jeg er stort sett sammen med venner, trener, gir faen i lekser, får gode karakterer og annet. I tillegg driver vi et filmselskap på heltid, og har vi noe ekstra tid til overs, går det som regel i det.

 

I tillegg er jeg unormalt lenge oppe - legger meg mellom 01:00 og 02:00 - HVER DAG! På den måten føler jeg ikke at "å være lenge opp i helgene er så kult".

 

På nyttårsaften legger jeg meg som regel 01:00. Hva sier du til det? Er jeg "barnslig" eller teit? Eller er kanskje ordet "idiot" en bedre definisjon av meg?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Uten å lukke øya er vel i 39 timer trur jeg... da var 30 av dem på i mer eller mindre bedugget tilstand :p Var på fest på en fredag som dro ganske ut, og det skulle være fest på samme sted neste kveld... Hadde nok øl stående, så jeg og noen andre ble sittende og drikke utover dagen og til neste kveld. Var ganske artig på dagen, når jeg våkna neste dag følte det litt som om jeg hadde gått i svime hele dagen :) Sovna i 1-tida på lørdag kveld...

 

Ellers så sov jeg 5-6 timer på 5 døgn under noe som visstnok skulle være en litt forkorta helvetesuke i aspiranten til artilleriet...

Lenke til kommentar
PS: Har aldri døgnet. Blir så fort trøtt

Jeg vil ikke at dette skal høres ut som en injurie men..

Hvor gammel er du egenlig? :p

15 år. Hvorvidt det kan karakteriseres som barnslig eller mindre voksent, er ikke opp til meg, men siden du hinter til at jeg er "barnslig" (dog relativt indirekte), synes jeg at du er mindre voksen og mer barnslig, than the contrary.

 

Jeg gjør andre ting i helgen enn å gå på LAN - ikke det at det er noe galt i det, men jeg velger å gjøre andre ting. Jeg er stort sett sammen med venner, trener, gir faen i lekser, får gode karakterer og annet. I tillegg driver vi et filmselskap på heltid, og har vi noe ekstra tid til overs, går det som regel i det.

 

I tillegg er jeg unormalt lenge oppe - legger meg mellom 01:00 og 02:00 - HVER DAG! På den måten føler jeg ikke at "å være lenge opp i helgene er så kult".

 

På nyttårsaften legger jeg meg som regel 01:00. Hva sier du til det? Er jeg "barnslig" eller teit? Eller er kanskje ordet "idiot" en bedre definisjon av meg?

Jeg har aldri sagt eller hintet til at du er barnslig.

Men du er definitivt nærtaken. "Ikke" injurie sa jeg! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt eller hintet til at du er barnslig.

Men du er definitivt nærtaken. "Ikke" injurie sa jeg! ;)

Hehe, men du sier indirekte, uansett hvordan du vrikker og vender på det. For å ta et dårlig eksempel kan jeg si:

 

"Ikke ta deg nær av det, men du er stygg".

 

Dermed har jeg ikke lov til å ta meg nær av ditt utsagn? Jeg gjør det, jeg er en nærtagende person, men å sette inn et "unnskyldnings ord", bare for å virke uskyldig, kjøper jeg ikke. Beklager.

Lenke til kommentar

"Rekorden" min er vel 5 dager uten mat og søvn, i militæret selvfølgelig.

Hmm, jeg sov forresten 1 time i knestående stilling da vi skulle kneppe knappetelt i blinde... med det resultat at jeg strakk en sene i foten, og haltet de to siste dagene og fikk noen nette gnagsår.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...