ZkedaR Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Verdensrekorden er forresten 264 timer... Bare å sjekke guinness-sida det da. Det er jo ikke lenge sia vi prata på en som hadde vært oppe i 11 døgn (264 timer) her på fourumet... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Og jeg som sovnet på Ringenes Herre: Atter en konge kl. 6 - 10 om kvelden (Hadde vært på skolen da ) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Og jeg som sovnet på Ringenes Herre: Atter en konge kl. 6 - 10 om kvelden Hvordan i all verden kunne du sovne under den? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Er ikke akuratt våken greier da, men. Var på lan og da sov jeg kunn i kontorstolen fra onsdag til sønfag. Er muligens så veldig uvanelig det. Sov foresten ganske godt i den stolen jeg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 En jeg kjenner er kontorstol sover han å, skjønner ikke at han klarer... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 En jeg kjenner er kontorstol sover han å, skjønner ikke at han klarer... Kan du si det på nytt? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg kjenner en som alltid sover i kontor stolen sin på LAN, skjønner ikke at han klarer det uten å få vondt i nakke,rygg osv... Var den så vanskelig å skjønne a? hmmm... Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg kjenner en som alltid sover i kontor stolen sin på LAN, skjønner ikke at han klarer det uten å få vondt i nakke,rygg osv... Var den så vanskelig å skjønne a? hmmm... Altså en skikkelig kontorstol med justerbar ryggstøtte er det bare digg å sove i. Men å sove i de plaststolene som f.eks på TG - da dævver man dagen etter, rett å slett... Rekordene mine er ikke så imponerende... skal vi se våkna klokka 5, så var det ei natt så var det noe annet... eeehhm blir rundt 2 døgn det... Men kun på en flaske pepsi og litt te... Og så var det en gang da jeg sov sånn ca. 15 timer av 140, sånn 1-3 timer av gangen... Men det som er det verste for meg uten søvn er hvordan det går utover øyne får jevlig vond i de etterhvert, som om det var en kilo sukker der, får lyst til å rive de ut av ansiktet... Og det selv de få gangene jeg døgna uten dataskjerm forran meg... Lenke til kommentar
MillaC Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg var våken i 57 timer. Det rare var at på dagen var jeg veldig opplagt, men det varte jo bare to dager da. Jeg løste kryssord hele natta, men jeg så litt dratt ut i trynet den tredje dagen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg må vel prøve å slå den en gang, men jeg har vært oppe i bortimor to døgn før. Jeg husker det: jeg var veldig trøtt, men så lenge en holder seg i bevegelse blir ting mye lettere. Kunne nok vært oppe lenger, men da er det så utrolig deilig med søvn... Ah. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Og jeg som sovnet på Ringenes Herre: Atter en konge kl. 6 - 10 om kvelden Hvordan i all verden kunne du sovne under den? Skamvarm kinosal + laaaang skoldag + litt sent + noen kjedelige scener innimellom = en god del dupping Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hmm Jeg har vel vært våken i rundt 27t i strekk..Ufrivillig, for å si det sånn... Skulle ta søvn EEG, og måtte derfor være våken hele natta... Var hardt på morningen, sånn mellom 4 og 5, og også sånn i mellom 23 og 01... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) I fjor sommer... i hete-perioden... var så ******* varmt... temperaturen lå på rundt 30 grader på rommet mitt... klarer bare ikke å sove når det er så varmt... ble vel sånn sirkus 45 timer i strekk da... Var jo greit da... Slapp ihvertfall å sove bort ferien Endret 25. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 tror rekord ligger mellom 3-4 døgn, var under "ut-flytting" av en villa...! Nesten like lenge på et LAN;-P, var litt skummelt, jeg så en vei og spurte kompisen min når Q3-compoen startet, våknet ca 2 timer senere og spurte: "Skal den begynne snart"? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 tror rekord ligger mellom 3-4 døgn, var under "ut-flytting" av en villa...! Nesten like lenge på et LAN;-P, var litt skummelt, jeg så en vei og spurte kompisen min når Q3-compoen startet, våknet ca 2 timer senere og spurte: "Skal den begynne snart"? husker det ja Det lengste jeg har vært våken er 61 timer, var på det lanet Stikk kontakten snakker om. Våkna klokka 7 om morgenen på fredag, og la meg utpå kvelden på søndag. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 3-4 dager trur jeg .. man begynner og få problemer og huske etter langtids våking Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Rekorden min ble satt i helvetesuka i MP'en. En uke med minimalt med søvn og mat. De 3 siste døgnene gikk vi strekk uten noe søvn. Anbefales ikke Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Første året jeg var på tg (tg03) som jeg fem timer til sammen under hele lanet... når jeg kom hjem sov jeg i 6 timer, spiste litt og sov videre i 17 timer og var helt uthvilt igjen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 apropo det å få lættis av alt og ingenting når du er trøtt, hvorfor gjør man egentlig det?? merkelig.. foresten tror jeg jeg har klart ca 2 - 3 døgn.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 PS: Har aldri døgnet. Blir så fort trøtt Jeg vil ikke at dette skal høres ut som en injurie men.. Hvor gammel er du egenlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå