Gå til innhold

hvor lenge har folk vært våken? rekord?


knert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kjenner en som alltid sover i kontor stolen sin på LAN, skjønner ikke at han klarer det uten å få vondt i nakke,rygg osv...

 

Var den så vanskelig å skjønne a? hmmm...

Altså en skikkelig kontorstol med justerbar ryggstøtte er det bare digg å sove i. Men å sove i de plaststolene som f.eks på TG - da dævver man dagen etter, rett å slett...

 

Rekordene mine er ikke så imponerende... skal vi se våkna klokka 5, så var det ei natt så var det noe annet... eeehhm blir rundt 2 døgn det... Men kun på en flaske pepsi og litt te...

Og så var det en gang da jeg sov sånn ca. 15 timer av 140, sånn 1-3 timer av gangen...

 

Men det som er det verste for meg uten søvn er hvordan det går utover øyne får jevlig vond i de etterhvert, som om det var en kilo sukker der, får lyst til å rive de ut av ansiktet... Og det selv de få gangene jeg døgna uten dataskjerm forran meg...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I fjor sommer... i hete-perioden... var så ******* varmt... temperaturen lå på rundt 30 grader på rommet mitt... klarer bare ikke å sove når det er så varmt...

 

ble vel sånn sirkus 45 timer i strekk da... Var jo greit da... Slapp ihvertfall å sove bort ferien :cool:

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
tror rekord ligger mellom 3-4 døgn, var under "ut-flytting" av en villa...!

 

Nesten like lenge på et LAN;-P, var litt skummelt, jeg så en vei og spurte kompisen min når Q3-compoen startet, våknet ca 2 timer senere og spurte: "Skal den begynne snart"?:p

husker det ja :D

 

Det lengste jeg har vært våken er 61 timer, var på det lanet Stikk kontakten snakker om. Våkna klokka 7 om morgenen på fredag, og la meg utpå kvelden på søndag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...