Gå til innhold

hvor lenge har folk vært våken? rekord?


knert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ca rundt 55 timer, på ett LAN..

 

koffein tabletter var det som holdt meg gående.. men fytti katta hvor forjævli jeg følte meg. frøys værre en en hottentott på nordpolen kun ikledd ett lendeklede... ;) satt på en stol, pakket inn i to polar soveposer, en ullgenser og jakke med en 15Kwatt byggvifte to meter forran meg på maks varme. der satt jeg og frøys, skalv og hakket tenner.. :sick:

senga mi har aldri før vore så go å ligge i da jeg kom meg hjem igjen :woot:

 

etter det lanet så har jeg brukt å legge meg når jeg er trøtt, samma f om det er ett bygdalan eller TG, har absolutt ingen planer om å oppleve det helvetet igjen, er rett og slett ikke verdt det.. ;)

Lenke til kommentar
Uff og huff... Har fløyet en del, og en tur til California (tilbake...) ble det værste jeg har vært med på.

 

Det hele startet med at jeg sto opp klokken syv dagen før. Var ute i S.Fransiscos gater hele dagen, ruslet og tullet rundt. Passe sliten når jeg kom til hotellet klokken 21. Dagen etter skulle vi dra hjem til No, men fordi vi da dessverre hadde bestilt i siste liten, måtte vi ta et tidlig fly, som gikk fra SFO lokaltid klokken 6 AM. Jeg får til tider litt "reisefeber", og tross i at jeg var sliten, fikk jeg ikke sove noe den natten, i "frykt" for å ikke komme opp...

 

På flyet, som ble to timer forsinket pga. "sikkerheten", fikk jeg ikke sove, det er sjeldent jeg får sove på fly, særlig når det er dagflyvninger. Ok, og i Amsteerdam er jeg dødsen. Da har jeg vært oppe i 33 timer. Heller ikke på flyet til Oslo får jeg sove, og så skal man jo komme seg gjennom toll og passkontrol og fra Gardermoen. Før jeg var hjemme og fikk lagt meg, hadde jeg vært oppe 40 timer. Det kan ikke anbefales.

 

Kanskje ikke så dataorientert, men...

Dette blir litt off-topic, men: Er det ikke du som klager over at folk ikke skriver skikkelig norsk, og så skriver du selv "værste" istedenfor "verste". :thumbs:

Lenke til kommentar
har personlig rekord på 61timer (5dager og 1 time) TG2001 klarte ikke å sove etter jeg kom hjem .. og jeg begynte å pisse konge piss ..

husker foresten ikke siste dagen :/

(skal vist ha kommet med mange gullkorn den dagen)

Noe stemmer ikke her.

 

Sekstien timer er bare to dager og tretten timer. Ikke fem dager og en time.

Fem dager og en time er derimot 121 timer. Hvilket høres helt vilt ut. :scared:

Lenke til kommentar

Merker godt at dess eldre man blir, dess værre blir det å holde seg våken. i 15 års alderen (da jeg satte min personlige rekord) kunne jeg ta 2 dager glatt uten problemer, mens nå i en alder av snart 20, er jeg heldig om jeg klarer mere enn 24 timer....

 

I en alder av da 15, var jeg på LAN på gjøvik, det varte i ca 5 dager. Møtte opp onsdag morgen ca rundt 08:00 (sto opp ca 07:00, måtte kjøre fra Hamar). Satt jo å spillte å lastet ned det jeg kunne, etter endt 5 dag i strekk og på vei hjem til en venn fra LAN'et (måtte vente til senere med å bli hentet). Vel hjemme hos han så la jeg meg ned på sofaen og sovnet med en gang. 15 Min senere kom kameraten min og 2 andre, og lurte på om jeg ville være med på bowling, merkelig nok var jeg helt opplagt, og fit for fight, og det etter 5 dager uten søvn.

 

(dette ble forresten gjort uten noen slags midler, unntatt Cola)

Lenke til kommentar
(dette ble forresten gjort uten noen slags midler, unntatt Cola)

Også uten de "brune" doktor flaskene du hadde med på tg i fjor, som du drakk 10-20 stk av?

Du tenker på "redbull ekstrakt", og ja, jeg hadde ikke hørt om den en gang da, det gikk i cola og vann.

Lenke til kommentar
har personlig rekord på 61timer (5dager og 1 time) TG2001  klarte ikke å sove etter jeg kom hjem .. og jeg begynte å pisse konge piss ..

husker foresten ikke siste dagen :/

(skal vist ha kommet med mange gullkorn den dagen)

Noe stemmer ikke her.

 

Sekstien timer er bare to dager og tretten timer. Ikke fem dager og en time.

Fem dager og en time er derimot 121 timer. Hvilket høres helt vilt ut. :scared:

Tror han mener:

 

En dag = 12 timer

Et døgn = 24 timer

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe, lettvektere :devil:

Under escape-øvelse så ble det ikke mere enn en halvtime på 7 døgn på meg!! (altså rundt 30 min den første natta)Måtte drive med sambandet, hver gang patruljen hadde pause senere på turen :(

 

Det vil vel si 143.5 timer i strekk!! :w00t: Slå den!! (ser du bort fra de 30 min så blir det 164 timer)

 

Edit: Kalkulasjoner

Endret av Huscht
Lenke til kommentar

min rekord er 55 timer.

Oppe frå 7.00 fredagsmorning på skule, så rett på lan, og la meg på søndag kl 14.00

 

Brukte då ingen form for koffeinpiller o.l.

 

Då var eg og ute og henta noken med bil på lørdagskvelden. 4 mil med bil. etter du har vert oppe i over 30 tima e ikkje noke særlig...

 

Men opplevde ikkje hallusinasjona eller noke sånt...berre var ut av det søte ****** sløv, og bikkjetrøtt.

 

Om eg ser vekk fra skjermen, altså, er rundtomkring og snakker med folk, eller tar meg en zigg osv...DÅ blir eg sløv...då kan eg fort finne på og sovne ståande...men har eg skjerm framfor meg...då kan eg holde på lenge.

 

Offtopic: Lan-smell : sitte i underkant av 24 tima og kun drikke cola...for så å presse ned fast føde...kom kontant i retur..

Lenke til kommentar
Hehe, lettvektere :devil:

Under escape-øvelse så ble det ikke mere enn en halvtime på 7 døgn på meg!! (altså rundt 30 min den første natta)Måtte drive med sambandet, hver gang patruljen hadde pause senere på turen :(

 

Det vil vel si 143.5 timer i strekk!! :w00t: Slå den!! (ser du bort fra de 30 min så blir det 164 timer)

 

Edit: Kalkulasjoner

Aldri, verdensrekorden er jo på litt over 100 timer. :p

Lenke til kommentar

prøv 3 dager hvor du første dag hyler ned en kasse pils.. dag to starter med vodka og siste dag ikke vet hvem,hva, hvor og når du er der du er.. :no:

 

Var på båt tur med en haug med folk.. endte opp et sted nær sandefjord(tror jeg.. har blitt fortalt.. :wow: ) husker ikke noe av siste dag.. har blitt fortalt at jeg på slutten av dag 3 gikk i land en tur.. ble funnet etter ca 5 timer sovene i en hage under et tre : :roll: ..

så jeg lærte den dagen at det ikke er lurte å drekke 3 dager i strekk uten søvn....

 

ungdoms tiden er fin den( det du husker da).. :cool:

Endret av pellogplukk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...