TheDarkListener Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Dette virket også som et bra tilbud Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Virker som om siden er nede nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen som har erfaring med denne. kjøpte en 80 gig av den typen og satte in i et hardisk kabinett med usb 2.0 utgang. Hører ikke hardisken men det gjør jeg med vifta hehe. Har bare positive ting og si om den type hardisk fra Samsung. Mvh Ole Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Noen som har erfaring med denne. kjøpte en 80 gig av den typen og satte in i et hardisk kabinett med usb 2.0 utgang. Hører ikke hardisken men det gjør jeg med vifta hehe. Har bare positive ting og si om den type hardisk fra Samsung. Mvh Ole Tror det er første valget når jeg ikke får 250gb Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Har kjøpt en seagate 60gb til 420kr Endret 7. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 TheDarkListener: Husk at en store disk er raskere enn en liten disk. Selv ville eg valgt en 120GIB, menmen så har vel du ikke allverdens med inntekt, om eg skal tro på det som står i siggen din, hehe. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) TheDarkListener: Husk at en store disk er raskere enn en liten disk. Selv ville eg valgt en 120GIB, menmen så har vel du ikke allverdens med inntekt, om eg skal tro på det som står i siggen din, hehe. Nei er ikke mye jeg tjener nei Edit: Har levd med en dritt 40gb i 2år så er ikke så kresen på det området Endret 7. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Koma Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Personlig har jeg gått over fra WD til Seagate Barracuda. Ikke store forskjeller, men seagaten er tynnere og har man tre-fire HD i pcen så hjelper det å få litt luft mellom dem. I sommer måtte jeg sende tilbake en 200GB på RMA. Har derimot ikke hatt problemer med mine tre Seagate HD og den ene WD jeg har nå. MEN jeg kjører OS på WD og bruker Seagate som lagring da WD var den jeg kjøpte først. Holder jeg på med feilsøking på en Raptor as we speak. Endret 7. februar 2004 av Koma Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Får seagaten min i morgen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Og jeg kjøpte en Samsung 120 GB til 695,- som jeg får på fredag...... Det var gledelig billig, så jeg gleder meg............:-) Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hvordan er støy nivået på en Western Digital i forhold til en Seagate? Jeg vet det er mye mindre, men tenkte litt mer spesifikt på hvordan støy det var.... har av personlig erfaring en seagate og det eneste man har tendens til å høre fra den er littegranne knattring når den driver å jobber som værst. Hvordan er dette hos WD?? Er det bare høyere susing (ala viftestøy) eller er det noe mer pipete/hvinende lyd?? P.S Noen som vet om Seagate har større disker enn 160Gb?? Har lett flere steder men finner ingen større en det far Seagate... Leter spesifikt etter S-ATA disker i størrelsen 200/250 Gb... Noen som vet?? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 WD har ingen knaking men deriomt en irriterende kvining.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvordan er dette hos WD?? Er det bare høyere susing (ala viftestøy) eller er det noe mer pipete/hvinende lyd?? En hvining som overdøver det meste. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hvordan er dette hos WD?? Er det bare høyere susing (ala viftestøy) eller er det noe mer pipete/hvinende lyd?? En hvining som overdøver det meste. Bra jeg kjøpte en seagate da. Stikker ned på posten kl.3 og henter den Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Første gang jeg setter i ny harddisk, noen tips? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Funka fint. Trengte ikke no fragmentering eller noe Edit: mener formatering Endret 11. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Nei, ingen fragmentering, men formatere den må du jo..............:-) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Nei, ingen fragmentering, men formatere den må du jo..............:-) Det var det jeg mente, gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå