Gå til innhold

Ny harddisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
TheDarkListener: Husk at en store disk er raskere enn en liten disk. Selv ville eg valgt en 120GIB, menmen så har vel du ikke allverdens med inntekt, om eg skal tro på det som står i siggen din, hehe.

Nei er ikke mye jeg tjener nei :D

 

Edit: Har levd med en dritt 40gb i 2år så er ikke så kresen på det området

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Personlig har jeg gått over fra WD til Seagate Barracuda. Ikke store forskjeller, men seagaten er tynnere og har man tre-fire HD i pcen så hjelper det å få litt luft mellom dem. I sommer måtte jeg sende tilbake en 200GB på RMA. Har derimot ikke hatt problemer med mine tre Seagate HD og den ene WD jeg har nå. MEN jeg kjører OS på WD og bruker Seagate som lagring da WD var den jeg kjøpte først.

 

Holder jeg på med feilsøking på en Raptor as we speak.

Endret av Koma
Lenke til kommentar

hvordan er støy nivået på en Western Digital i forhold til en Seagate?

 

Jeg vet det er mye mindre, men tenkte litt mer spesifikt på hvordan støy det var.... har av personlig erfaring en seagate og det eneste man har tendens til å høre fra den er littegranne knattring når den driver å jobber som værst.

 

Hvordan er dette hos WD?? Er det bare høyere susing (ala viftestøy) eller er det noe mer pipete/hvinende lyd??

 

P.S Noen som vet om Seagate har større disker enn 160Gb?? Har lett flere steder men finner ingen større en det far Seagate... Leter spesifikt etter S-ATA disker i størrelsen 200/250 Gb... Noen som vet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...