Gå til innhold

Ny harddisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite inspill her : Har to stk WD hardisker 1 stk 120 gb og 1 stk 200 gb. Det er bra hardisker til en grei pris MEN de støyer ganske mye så hvis du kjøper det så pass på å slenge noen kroner ekstra til strikk oppheng til de hardiskene. Eller gjør som de andre sier og gå for Segate, har bare hørt positive ting om dem når det kommer til støy og hurtighet. Selv Hardware anbefaler den segate

Endret av Crazy Joe
Lenke til kommentar
Et lite inspill her : Har to stk WD hardisker 1 stk 120 gb og 1 stk 200 gb. Det er bra hardisker til en grei pris MEN de støyer ganske mye så hvis du kjøper det så pass på å slenge noen kroner ekstra til strikk oppheng til de hardiskene. Eller gjør som de andre sier og gå for Segate, har bare hørt positive ting om dem når det kommer til støy og hurtighet. Selv Hardware anbefaler den segate

Ja, det er harddisken i budsjettklassen jeg har tenkt på.

Lenke til kommentar

Jeg har følgende disker:

 

1 stk. WD Raptor

2 stk. Seagate

2 stk. Maxtor

1 stk. IBM

 

Av disse kan jeg si at Maxtor'ene er kjappe, men Raptoren er selvfølgelig kjappest av dem alle i og med at den har 10000 rpm.

De som er virkelig støysvake er Seagatene og IBM'en.

 

Merker ingen hastighetsforskjell mellom Maxtor'ene, Seagate'ene og IBM'en......(alle disse er 60 GB, 7200 rpm og PATA).

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...