CIder Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei,har en kabinettvifte som bråker ganske mye men kjøler enormt bra. Prøvde å bytte den ut med en Papst Kabinett vifte 8412 NGL. Denne er jo totalt lydløs,men kjøler jo elendig.Så da er jeg tilbake til den gamle igjen. Finnes det da et program får å styre rpm?. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Om ikke hk ditt støtter voltregulering av viftene internt, så er det vel håpløst. Da må du enten kjøpe en viftestyring eller en rheostat (eller hvordan det nå skrives). Enermax har jo 80mm vifter som kan reguleres. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Oki,takker for replyen!. Skal sjekke ut litt om HK'et. Det er forresten et MSI K7T266 Pro2-A. Jada jeg vet det suger ballefant... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det kortet har ikke den funksjonen (tror jeg har hatt det før). Så dessverre, du må nok kjøpe deg noe ekstra Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Jepp,må nok det da. Takk skal du ha!. Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Prøv speedfan Jeg fikk det til på mitt msi k7t266 pro2 a kort... enermax vifter ( og titan ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå