nerd-light Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jepp da er idol så smått igang igjen da, og nå skal vi leve med dette programmet til slutten av mai. Vi får vel våre favoritter og maskoter i år også. Men det er kanskje ikke så mange kultpersoner med i år slik som han osama-mannen fra i fjor. He he hva synes dere om hu folkemusikk berta som ble kastet ut i går, som vi fikk se et klipp av. Det skulle ikke så mye til å vippe dommerene av pinnen. Lignet litt på hu trekkspill dama fra i fjor. Ellers får vi vel se flere skrekkkeksempler utoveer våren tenker jeg mvh nerd-light Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Syns det virker som media og tv2 har bestemt seg for hvem som skal vinne ved å eksponere to personer, en mann og en kvinne svært mye. (du vet sikkert hvem jeg mener) Så da får vi se da... Lenke til kommentar
greigster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 gleder meg til fredag.. da blir det en haug med flaue folk her i Stavanger haha.. tipper det er en del som kommer til å gå med store luer og lite visning av ansikt i framtiden .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå