IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg tenkte du kanskje hadde tegnet den selv, da hadde du vært en potensiell bruker på forumet mitt Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Neida.. Hakke tegna den selv... ..desverre. Ellers kan jeg litt photoshop 7 da. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Neida..Hakke tegna den selv... ..desverre. Ellers kan jeg litt photoshop 7 da. Når du sier litt, mener du "litt" som i at du kan mye, eller som i at du kan litt? Spørsmålet høres kanskje dumt ut, men siden du la trykk på "litt" så måtte jeg spørre.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hehe. Kan bare litt som i litt. Men en del grunnleggende ting da. (tror jeg?!) Kan bl.a. lage Gifs. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Den filen som jeg lasta ned funker ikke.. Feil under kodec.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.home.no/evilsnowman/pycnokenesis3.avi Latterlig dårlig forsjøk på å lure noen. Alle ser jo at arket ikke beveger på seg, og i hvis det i det heletatt gjorde det hos deg (noe som vi aldri ser), så må det være en vifte elns som står bak web-cam'et og blåser på arket... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Det beveger seg litt på slutten, ikke mye, men litt. Jeg synes dog det var en ganske så imponerende bragd, det er ett skritt å ta ifra åpen luft til sånn fysisk barriere.. http://www.home.no/evilsnowman/pycnokinesis.WMV Her ser du fint den beveger seg, men friluft telekinese på psihjul er like lett som det ser falskt ut, desverre =/ Den filmen er ekte forresten. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det beveger seg litt på slutten, ikke mye, men litt. Jeg synes dog det var en ganske så imponerende bragd, det er ett skritt å ta ifra åpen luft til sånn fysisk barriere..http://www.home.no/evilsnowman/pycnokinesis.WMV Her ser du fint den beveger seg, men friluft telekinese på psihjul er like lett som det ser falskt ut, desverre =/ Den filmen er ekte forresten. På CS språk: Lol @ u. wtf r d ? Omfg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Okey, den siste der var jo litt greiere å forstå.. men jeg er ikke convinced.. Må nok komme hjem til deg å se at du ikke jukser med OGC elss før ejg skal tro at du har skillz.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Okey, den siste der var jo litt greiere å forstå.. men jeg er ikke convinced..Må nok komme hjem til deg å se at du ikke jukser med OGC elss før ejg skal tro at du har skillz.. Jeg forstår deg.. Det later til å være som at det eneste som kan overbevise noen om at dette eksisterer er at de ser det med egne øyne, eller allest helt opplever slikt selv. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med å gjøre det med et glass over dette "psi-wheelet"? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Gjøre under glass ja, jeg vet selv det går ann, men jeg må få filma det.. Kommer film senere når jeg får filmet det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hvis du kan få opp kvaliteten litt så skjønner jeg kanskje hva det er! Når du sier litt, mener du "litt" som i at du kan mye, eller som i at du kan litt? Spørsmålet høres kanskje dumt ut, men siden du la trykk på "litt" så måtte jeg spørre.. Har lagd dette blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå