IntelAmdAti Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Clairvoyance CS klan - En liten ide jeg har gående, cs-klan for klarsynte. Jeg ser etter eventuelle medlemmer, hvis du er klarsynt, tror du er det eller vet hvor folk er bak vegger litt for ofte til at du tror det er tilfeldigheter kan du være materiale for klanen, ta kontakt! Dere andre, regnes klarsynthet som juksing? Endret 24. januar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skrives det ikke Clairvoyance? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kan virke som jeg er synsk en del ganger Men jeg tror ikke jeg skal regne meg som synsk Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 For Guds skyld si at dette er kødd? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hehe...mest geniale jeg har lest på lenge, gjelder wallhack som klarsynt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hehehe! Har spilt mot en del "klarsynte" opp igjennom årene.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hehehe! Har spilt mot en del "klarsynte" opp igjennom årene.. Har ikke vi alle? =P Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Skrives det ikke Clairvoyance? Jo, det stemmer, jeg retter feilen nå. stryder, Tja, hvis det er nok klarsynte som vil bli med så blir det muligens en klan. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hehe. Lykke til da. Men du må svare på om WH regnes som "klarsynt" da! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Joa, men hvorifra fikk du avataren din? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Clairvoyance is the psychic ability or power to see objects, and visions, or to gain information regardless of its distance. The visions may also be in the future, and some times in the past. Clairvoyance is an umbrella term which often refers to telepathy, spiritualism, psychic research, second sight, prophetic visions, and dreams. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.home.no/evilsnowman/pycnokenesis3.avi Briefe litt med telekinesis skillene mine Telekinese på psihjul er ikke så veldig vanskelig, det er mye lettere enn det er å lære seg å tegne noe bra og dermed fult mulig for alle og enhver som vil lære å klare dette. Prøv uten fysisk barriere de første gangene, selv om forskjellen kun ligger i det mentale så er det veldig mye mere vanskelig enn uten barriere. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 forsto det ikke helt jeg hva er det som liksom skal skje? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.home.no/evilsnowman/pycnokenesis3.avi Briefe litt med telekinesis skillene mine Telekinese på psihjul er ikke så veldig vanskelig, det er mye lettere enn det er å lære seg å tegne noe bra og dermed fult mulig for alle og enhver som vil lære å klare dette. Prøv uten fysisk barriere de første gangene, selv om forskjellen kun ligger i det mentale så er det veldig mye mere vanskelig enn uten barriere. Hva skjer på den filmen egentlig? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Joa, men hvorifra fikk du avataren din? Jeg ? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 strydet, Jepp Dere andre, På den filmen klarer jeg å bevege på arket litt, du ser det mer eller mindre hele tiden. De siste 10-15 sekundene er liksom klimakset. Jeg poster ny film når jeg klarer det bedre. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Lol Men det er "Foxhound" Logo'n fra MGS. "Edite bitte litte granne" i photoshop 7 and voilâ! Selv om den ikke er ferdig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvorfor lurte du egentlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå