IntelAmdAti Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg kjøpte før jul en strømforsyning på Datakjeden. Denne hadde en liten defekt på hk-kontakten som gjorde den vanskelig å montere. Når jeg fikk satt den på plass og tok på strømmen gikk pcen i dass og det kom uling ifra hovedkortet. Datakjeden skulle ha omkring 350kr for å finne ut hva som var galt, de konkluderte etter en uke med at grafikkortet var gåent. Siden jeg ikke hadde kjøpt grafikkortet hos de sa de jeg skulle bytte grafikkortet der jeg hadde kjøpt det. Jeg endte altså opp med å betale penger for PSU og 350kr til for at de skulle finne ut hva PSU'en jeg kjøpte ødela i pcen min. Så er det ventingen i tillegg, jeg har ikke noe særlig imot å vente litt ekstra hvis jeg venter på noe godt men det føler jeg ikke at jeg gjorde. Tolk dette dithen dere vil, jeg pleier å ha positive erfaringer med denne butikken men jeg synes ikke denne butikken er best på service i nærområdet lengre. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) vel liker heller ikke datakjeden noe særlig, det er kun en person der som kan noe om service og data. (snakker om den i tr.heim jeg nå) Alle de andre lurer kundene til å betale den høyeste prisen... datakjeden Endret 24. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå