Mio Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Sjekk den sjappa her: http://www.jrdataline.no/index.asp Noen som har handlet fra den før? Si fra i hvertfall..og hvordan service dem har..hvor lang tid dem bruker på å levere osv.. Fant den på kelko.com Innmari billige på Geforce4 Tør bare ikke handle fra en butikk jeg aldri har hørt noe om før. Mio Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Etter web siden å dømme ser den jo temmelig seriøs ut. Har også de vanlige kjøpsvilkårene og det er jo bra. Kan ikke finne noen umidelbare feil noe sted så du kan jo forsøke en ordre. Har aldri hørt om sjappa jeg heller, men konkurranse er alltid bra. Eneste negative var at sida ikke virka i opera. DET var litt dårlig. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Finnes i webshopguiden, dog uten karaktersetting. God info om varer. Noen gode priser. Bra webside. Ser bra ut. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 17:48, Stonescream skrev:Etter web siden å dømme ser den jo temmelig seriøs ut.Har også de vanlige kjøpsvilkårene og det er jo bra. Kan ikke finne noen umidelbare feil noe sted så du kan jo forsøke en ordre. Har aldri hørt om sjappa jeg heller, men konkurranse er alltid bra.Eneste negative var at sida ikke virka i opera. DET var litt dårlig. Tull Med min Opera 6.01 gikk sidene helt fint, de :smile: Lenke til kommentar
JSS Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Det var litt rart at de hadde informasjonen om produktene lagret på en home.no.net server. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Bare litt dårlig råd ettersom de ikke har et rykte å leve på vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå