thomas81 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Sliter med AC3-drivere.... mediaplayeren klikker med en gang jeg starter en divx med ac3-lyd...... i feilmeldingen sikter den til ac3-driverene... noen tips? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Sliter med AC3-drivere.... mediaplayeren klikker med en gang jeg starter en divx med ac3-lyd...... i feilmeldingen sikter den til ac3-driverene... noen tips? Last ned AC3 codec/filter. Endret 24. januar 2004 av norrick Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Lest ned denne: http://sourceforge.net/projects/ac3filter/ Hvis det fortsatt ikke funker så last ned ny lydkort driver... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Mangler du noen codecer og filtre så kan du laste ned K-lite codec pack fra http://doa2.host.sk/codecs/ Denne codecpakka inneholder alt du trenger til å se alle dine filmer. Generelt så anbefales ikke codecpacks siden man mister kontrollen over hva som er innstallert men med K-lite pakka har man full kontroll. Anbefales! Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 ok, burde kanskje forklare litt bedre..., jeg har installert, og avinstallert ffdshow, og nimo codec pack (bare ac3-delen) 10 ganger funker ikke.... har dere samme hovedkort? Lenke til kommentar
espboot Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har IC7 i min boks, her fungerer alt glatt med codec-pack'en til Gordian Knot mvh esp Lenke til kommentar
espboot Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Glemte å fortelle at jeg ikke bruker den integrerte lydkretsen. Har satt inn et Audigy2 platinum EX mvh esp Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Lest ned denne: http://sourceforge.net/projects/ac3filter/ Hvis det fortsatt ikke funker så last ned ny lydkort driver... HA funka nå, THANK U funka ikke med noen andre ac3-kodeker jeg hadde liggende de jeg hadde funka utmerket på msi-kortet (AMD) jeg hadde før Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ok, burde kanskje forklare litt bedre..., jeg har installert, og avinstallert ffdshow, og nimo codec pack (bare ac3-delen) 10 ganger funker ikke.... har dere samme hovedkort? Som jeg sa: "Generelt så anbefales ikke codecpacks siden man mister kontrollen over hva som er innstallert men med K-lite pakka har man full kontroll." Den NIMO pakken er elendig og mange måtte ta til en full formatering for NIMO pakken gjør mer "spooky things" med register og og softwarekonfigs en det den skal! Last ned K-Lite codec pack el Gordian Knot codec pack hvis man først skal bruke packs. Det aller beste er da å bruke seperate innstalleringsrutiner for 100% kontroll. For all del, styr unna NIMO!!! Lenke til kommentar
Thomas2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 HaR U PASSA på fuktigheten mens du monterte komponentene, tips bruk et hådnkle på et helt tørt bord, og pass på at vinduet er lukket, slikt er viktig Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 HaR U PASSA på fuktigheten mens du monterte komponentene, tips bruk et hådnkle på et helt tørt bord, og pass på at vinduet er lukket, slikt er viktig hææææææææææææ???? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 HaR U PASSA på fuktigheten mens du monterte komponentene, tips bruk et hådnkle på et helt tørt bord, og pass på at vinduet er lukket, slikt er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå