Gå til innhold

Asus A7V333 & Barton XP 2500+

Fr3drik

Anbefalte innlegg

Funker dette oppsettet bra for overklokking? Har bestillt swiftech kjøleribbe (den dyre, store feite) med en bråkende 79m3/t papst vifte.

Vil dette være et godt grunnlag for overklokking, isåfall vil jeg få noe særlig ut av dette?

Endret av Fr3drik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker dette oppsettet bra for overklokking? Har bestillt swiftech kjøleribbe (den dyre, store feite) med en bråkende 79m3/t papst vifte.

Vil dette være et godt grunnlag for overklokking, isåfall vil jeg få noe særlig ut av dette?

Kjører du det systemet med den 2500+'en nå?? Har du ikke prøvd er det ikke vits i.. Hvis ikke du har siste revisjon av kortet da. Har du ikke siste revisjon støtter ikke hovedkortet en barton cpu og da sitter du der med ett hovedkort og en cpu som ikke passer sammen.

Lenke til kommentar
Er du helt sikker på dette?

Har alltid trodd det var det samme, hvilket hk du hadde bare CPU-slotten stemte overens. Har en 1900XP+ cpu til nåværende HK, vil ikke det bli det samme å bytte ut den med en 2500+ (som er barton) ?

Jupp. Leser du litt på asus sine sider står det at hovedkortet bare støtter duron, athlon tbird og athlon tbred. Det støtter IKKE barton, hvis du som sagt ikke har siste revisjon med siste bios oppdatering. Dette vet jeg da jeg selv med samme utstyret har prøvd.

Lenke til kommentar
Er du helt sikker på dette?

Har alltid trodd det var det samme, hvilket hk du hadde bare CPU-slotten stemte overens. Har en 1900XP+ cpu til nåværende HK, vil ikke det bli det samme å bytte ut den med en 2500+ (som er barton) ?

Kjøp deg en XP2400 du :yes: Takketvære Traskas, fikk jeg meg en ny CPU, og en PC som fungerte igjen, etter at jeg var litt uheldig med Palomino XP2000'en min! Takk for det, Traskas!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...