allyse Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har prøvd nesten alt nå: Bruker siste versjon av MSN. Har bla. - Prøvd å skru av filtersettet på ruteren - NAT'et de aktuelle portene til min maskin - Åpnet portene i filteret - Prøvd MSNproxy Problemet er når jeg overfører filer (begge veier) starter filene i full hastighet en vel 15-20 sekunder, hvor plutserlig den dropper til 0,1 - 3 kbs hele tiden. Prøvde trillian og da klarte jeg å sende filer i full hastighet, men klarte ikke å motta. Jeg er meget forvirra nå. Kjører ingen form for firewall eller virusprogram på maskinen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hmm rart det der. Bruker trillian selv og det funker fett der. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Samme problem.. bruker mirc hver gang det er mulig. Fant ut at jeg kunne sende full speed til en som hadde tiscali adsl.. vet ikke om det har noe med ips'er å gjøre jeg.. har delta2000 fra ngt selv.. Endret 24. januar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå