Buchern Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Siden det varierer veldig på de forskjellige kortene til A64 vill jeg annbefale alle som skall ha ram til disse og gå inn på den respektive kortprodusents side og sjekke hva de annbefaler, dette fordi at det har vist seg at en brikke som feks ikke fungerer på et asus kort fungerer utmerket på feks et abit kort. Men de har ikke sjekket alle minne brikkene? Isåfall må han her bytte ram brikkker Lenke til kommentar
RosaElg^^ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kanskje du kan slå på stortromma og kjøpe en 160 gb ? Får aldri nok plass mener nå jeg da... Men bytt ut rammen slik white1nc sier Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Som sagt det med ram på disse kortene er vanskelig brikker som funker på et funker ikke på et annet merke, derfor skall jeg vere forsiktig med å annbefale no og det tryggeste nå er vel å gå for brikker som produsenten annbefaler eller som du vet andre bruker på det kortet. Lenke til kommentar
ess Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Burde jeg gå for s-ata eller ide ata(eller hva enn det heter)? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tja hadde vel valgt Sata er godt fornøyd med mine, har 3 wd , en 37 gb til os og to 160 gb til resten + en p-ata Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det heter forresten PC.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det heter forresten PC.... Satt og venta på hvor lang tid det ville gå før noen kommenterte dette Lenke til kommentar
ess Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Det heter forresten PC.... Heh, "no shit" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 kjøp en billig 52x CD-ROM, floppy og en rask/kraftig DVD-Brenner Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Er vel egentlig ikke behov for en 52X CD Rom om han kjøper DVD brenner? Den kan lese CD'er også... de nyeste omtrent like kjapt som en 52X CD rom spiller. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hvis du har to CD/DVD-xxx, kan du brenne ting på direkten, skjønner?? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Det heter forresten PC.... Satt og venta på hvor lang tid det ville gå før noen kommenterte dette Jeg har sluttet å korrigere folk, skjønte dette var tull, men klarte ikke dy meg Endret 24. januar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du skriver "Floppy (greit å ha)". Veldig greit når disken er S-ATA MEGET godt poeng... Funker det ikke like greit å kjøpe en usb-pendrive eller noe slikt til det formålet? (Er ikke et stor fan av floppy) Nei, det går desverre ikke. Men det går jo ann og boote opp fra pen driver så går det alså ikke ann og starte den som egen hdd, som du bare kopierer drivere fra? eller hva en brukes til S-ata? Har aldri vert borti slikt hi-tech som det Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ang. ram så er det bare og høre med komplett om det virker, virker det ikke så er det bare og kreve et annet minne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Den jeg linket til funker strålende, for den har jeg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå