RIW Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Når jeg er i windows jobber den som bare det. Når jeg spiller hakker spillet pga den pcen ikke slapper av. Den jobber med noe heletiden. Hav er dette for noe??? Kan være minne, men tviler på det når jeg 1024 mb ram Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er mye lettere å svare hvis du sier alle specsa dine :-) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Trykk ctrl alt del og se på hvilke prosesser som kjører. Der kan du se hvor mange prosent cpukraft hver prosess bruker også. Hvis det er noen prosesser som konstant har høy bruk av cpu, kan du google dem og se hva de er for noe. Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trykk ctrl alt del og se på hvilke prosesser som kjører. Der kan du se hvor mange prosent cpukraft hver prosess bruker også. Hvis det er noen prosesser som konstant har høy bruk av cpu, kan du google dem og se hva de er for noe. google dem? Ka betyr d? søke på prosessnavnet i google.com? mm.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Liste over prosesser i Windows: http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå