allyse Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Denne har vert oppe tidligere, men ble aldri noe av. La oss prøve igjen; La oss møte og stikke på pizza og kino hele gjengen. Trenger ikke å gjøre noe over 18 stuff slik alle kan være med. Noen som har lyst? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Spørs litt når det er. Bor i Stavanger, men er fra Østlandet, så jeg er støtt og stadig innom Oslo. (Ser vi alle like nerdete ut som vi virker som ) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 I'm in. Hvordan finner vi hverandre? Rambrikke i jakkeslaget, eller no'. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 I'm in.Hvordan finner vi hverandre? Rambrikke i jakkeslaget, eller no'. Først se hvor mange som gidder da før vi tenker så langt. Lenke til kommentar
obese Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 gratis mat og kino selvfølgelig? Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Åpent for _alle_ ? Eller vil dere kun ha med folk som dere har skrevet endel med på forumet? Edit, mener ikke at jeg skal ta med meg masse venner, men lurer mere på om jeg er for noob / har for få innlegg på forumet til å være med. Endret 25. januar 2004 av Ola-Nor Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hadde blitt med, jeg... Hvis det er garantert at folk møter opp. Kjipt hvis det møter opp 2 stk liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå