Gå til innhold

Battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg battlefield 1942 deluxe edition, men har problemer med å starte spillet. "Ea games"-logoen kommer opp, men etter dette går spillet tilbake til skrivebordet, og spillet slutter å gå...har prøvd alt som heter skjermkortdrivere og oppdateringer, men finner søren meg ikke ut hva som er feil...det som er irriterende er at det har funket før! Men ikke med samme cd. Jeg er svært takknemlig om noen vet hva som er feilen... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sleit selv der for noen dager siden rett etter og ha lastet in spillet ...

men det er ok nå ..

men mitt problem er at spillet hakker :( skulle tro med mine spesifikasjoner at det skulle klare gå greit .......

kravene som står på coveret er jo sprengt :)

men med det sagt så kan en ikke spille spille i det hele tatt ut fra det som står som pc-krav....det er jo bare tull

Lenke til kommentar

BF funket endelig...problemet ble løst ved noen oppdateringer. Nå viser det seg imidlertid at harddisken har gått i pennalet, og jeg har gått til anskaffelse av en ny 80 gb. Og problemet nå er at spillet ikke starter i det hele tatt:( selv ikke med oppdateringer og diverse...noen som kan bistå med hjelp til en BF-fanatiker?

Lenke til kommentar

Hos meg var det hovedkortet sin feil... Når jeg loada et nytt spill gikk det tilbake til desktopen... Kjøpte meg et nytt hovedkort, og da funka d.. Men da fikk jeg igjen et nytt problem: Teksten ingame er fØkka.. Ser omtrent ikke hva som står der.. Akkurat som om teksten blir clona, og en svart skrift kommer bak den skriften som kommer opp.. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...