AJJ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei! Min P900 har virket bra helt til for to dager siden. Har ver. 2.1.1 NO av PC Suite og kjører XP. Pleide å bruke Cradle'n som fuglte med. Men nå når jeg setter mobilen i cradle'n, kan jeg se at Phone Connection Link viser at mobilen er tilkoblet på USB COM 13 feks. Men i filexplorer, når jeg trykker på My P900, får jeg: "Ikke tilkoblet". Prøvde i dag med BT, akkurat det samme der. Har avistallert PC Suite og installert på nytt. Plzzz...er det noen der ute som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk:) Mvh AJJ Lenke til kommentar
andreash Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bruker du noe antivirusprogram? Jeg hadde samme feilen når jeg hadde Panda antivirus installert. Avinstallerte antivirus og alt fungerte, så la jeg inn Norman antivirus og nå fungerer alt sammen. Lenke til kommentar
AJJ Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, jeg bruker NAV. Men det hjalp å bare restarte mobilen. Ellers, takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå