Gå til innhold

Enkleste måte å lage en bra webside på?

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer litt på hva den enkleste måten å lagen en webside som ser bra ut er.

Finnes det et program (websideprogram?) som kan fixe dette mer eller mindre automatisk? Slik at det blir veldig enkelt og legge til oppdateringer o.l.

Gi meg gjerne noen linker hvis dere har.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamut lager siden praktisk talt for deg, uten at jeg har prøvd det noe særlig. Tror det koster penger.

Vet ikke hvordan det er med kode og sånt, men designene blir ikke noe særpreget for å si det sånn! ;)

EDIT: Nå kommer det snart noen og sier at de anbefaler deg å lære deg HTML+CSS! :p

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Takk, skal sjekke ut Mamut.

Kan litt html, og har knotet litt i macromedia, men har funnet ut at jeg er for lat til å orke å oppdatere. Dessuten, så er jeg ikke flink nok til at det ser oversiktlig og pent ut :blush:

fp har jeg så vidt sett på. Uansett, så syntes jeg macromedria dreamweaver virker bedre å bruke for en nybegynner..

Lenke til kommentar
Bare så du vet det: Mamut er (hvis det er det jeg tror det er og det fortsatt eksisterer) et program der du egentlig ikke lager websida selv.

Er klar over det. Er noe sånt jeg tenkte på. Noen valg hadde det dog vært greit og ha. Farger o.l.

Søkte litt på mamut, men har ikke funnet noe enda....

Lenke til kommentar
fp har jeg så vidt sett på. Uansett, så syntes jeg macromedria dreamweaver virker bedre å bruke for en nybegynner..

Good for you! ;)

Selv synes jeg DW er mer kronglete på en del punkter, iallefall til mitt bruk.

Men begge er gode WYSIWYG-editorer, ingen tvil om det, selv om nok DW blir favorisert av forskjellige grunner som jeg godt kan forstå meg på.

At de knuser Mamut, er det iallefall ingen tvil om! Tror du har 2 eller 3 forskjellge oppsett å velge mellom, og oppsettene er veldig like.

Lenke til kommentar
Gidd å lær deg litt html og tables så kan du lage det meste selv.

Har prøvd. Får ikke noe særlig svung over det. Klarer å knote sammen en side, men som sagt, så pleier det ikke å bli noe særlig vakkert. Ikke spesielt lett å oppdatere blir det heller.

Endret av Lars73
Lenke til kommentar
Gidd å lær deg litt html og tables så kan du lage det meste selv.

Kan litt html, og har knotet litt i macromedia, men har funnet ut at jeg er for lat til å orke å oppdatere.

EDIT: Nå kommer det snart noen og sier at de anbefaler deg å lære deg HTML+CSS!

For å oppsummere: Det er ikke det kællen spør om!

Lenke til kommentar
Jeg sier bare, late mensker.....

Når det gjelder akkurat dette, så er jeg nok litt lat ja.

Har ikke stor nok interresse for design, og html til å lage en side jeg vil bli fornøyd med. Derfor ser jeg meg etter andre måter å fixe dette på.

Thx for nada forresten.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...