stigen1 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nei det er flere som har ting på lager, men jeg skal ikke nevne dem så slipper en mod. å ta meg for snik-reklame. La meg si det sånn; noen av de HW har på webshop-listen er bra på lagerføring! Lenke til kommentar
hce Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ingen som har tilgang til Fortetaksregisteret og kan sjekke på Pyton da? http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/...on.no&sok=s%F8k fin link til whois, virker som en kar med navn "Emil Alexander Lødeng Olsen" har startet sjappa, ihvertfall organisasjonen som har registrert domenet. Er veldig lite info om sjappa via websidene. Lukter døgnflue lang vei... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 har sjekk litt rundt pyton.no: - telefonnummeret som dei oppgir tilhøyrer Intergral Gruppen AS (integral.no), der dagleg ledar er Jørgen Andreas Vogt er dette samme firma? - ellers er det svært lite informasjon på sidene til begge disse firmaene... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) det er et eller annet som gjør meg glad av slike tråder... sier ikke at dette er snikreklame, men vil ikke påstå at det ikke er det heller Noen som kan gjøre litt mere research for å avkrefte eller bekrefte dette...? Hvordan knakk man de forrige som prøvde seg? Endret 27. januar 2004 av Calm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå