EspenME Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er det noen som har erfaringer med pyton.no? De var billige på PC, men har aldri hørt om dem før. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Nope. Og ikke gidder jeg å høre om de heller Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Utifra navnet hørtes det ikke ut some et bra sted. Sjekket noen prises i prisguiden oppimot pyton.no, og fant ut at de var hundringsen dyrere enn de billigste. Lenke til kommentar
jag Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Snikreklame, igjen?! Prisene var ikke så halvgærne, men utvalget elendig. Selger ikke AMD pga høy returrate?! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Snikreklame, igjen?! Prisene var ikke så halvgærne, men utvalget elendig. Selger ikke AMD pga høy returrate?! hmm, hva var snikreklame i det? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Er det noen som har erfaringer med pyton.no? De var billige på PC, men har aldri hørt om dem før. jepp, ser veldig ut som snikreklame - bruker har kun én post, nemlig denne. men - dette kan jo være den ene gangen hvor noen spør ærlig... Lenke til kommentar
jag Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hmm, hva var snikreklame i det? Kanskje litt rask i avtrekkeren, men det er ikke uvanlig at webshopper spør: Noen noen som har hørt om minsjappe.no, prisene var ikke så gærne... Videre er det første posten til den som spør... Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Er ikke denne RAM-Brikken rimelig feilpriset? Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hvor mange ganger har vi sett dette før? har kommet ut av tellingen. noen som aldri lærer (ja, jeg er en ****** på forhåndsdømming:) ) Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ingen som har tilgang til Fortetaksregisteret og kan sjekke på Pyton da? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ser ut som en søplebutikk Lenke til kommentar
robcap Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hva er det med dere folkens?Dere må da se at all omtale er PR.Moderator burde stengt posten til ting er avklart siden innlegger har første post og spør om erfaring om en ny shop.Som sagt all PR er god PR. Lenke til kommentar
EspenME Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Tydeligvis feil måte å spørre for å få råd.. Pyton.no var jo et spesielt navn, derfor jeg lurte, men synes det var billig og så ganske bra ut. Så en annonse hvor jeg bor. Noen som har noen andre anbefalinger hvor jeg bør kjøpe PC? Jeg gidder ikke kjøpe av komplett, var ikke helfornøyd sist gang. Noen som har erfaringer med psdata, så de også hadde noe interessant noe? Er det noen i Oslo området som selger PC, Har ikke funnet noen som holder til i Oslo som jeg vil handle av annet enn det jeg fant? Har dårlig råd og skal ha billigst mulig!!! Noen som har erfaringer eller anbefalinger setter jeg pris på det.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 PSdata er en helt grei kjede. Hvis du ike liker komplett, så ville jeg kjøpt der Lenke til kommentar
jag Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 PSData er bra de, men ikke like bra utvalg som komplett. Les i "Websopguiden". Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Personling har jeg gode erfaringer med Komplett, MPX og pcbutikken. (NB. forbehold om pcbutikken siden jeg ikke har handlet der så mye) PSData er for dyre og har for dårlig utvalg etter min mening. Var bedre før. Lenke til kommentar
EspenME Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 valget endte til slutt på pyton og skjerm hos psdata! så får vi se.. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 REKLAME!! Har sett litt på sidene til python, og er ikkje så veldig imponert.... Har ingen planar om å handle der, sjekk blant anna korleis dei håndterer forhåndsbetaling.... Virkar som det er nok ei bedrift som er starta opp av nokon 16/18-åringar frå gutterommet..... Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) pyton hadde ikke d beste oppsettet nei.. de ligger som sagt tidligere i posten litt over prisene til de billigste ser ut som snikreklame når valget faller på pyton.no (hehe ) edit: skriveleif Endret 27. januar 2004 av morten2101 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er det bare meg, eller er komplett den eneste webshoppen som har omtrent alt de selger på lager? Synes maaaange webshops, bla hwb, har veeelidg mye "antatt xx.xx.xx" og "bekreftet xx.xx.xx".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå