runela Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hva syns dere om det nye harvest moon "A wonderful life", virker spenende? Det synes i alle fall jeg. Jeg har spilt en god del på de gamle spillene men dette virker lovende http://hmfarm.mirrorblue.com/gc/page.php?file=index - Hovedsiden deres http://www.nintendo.no/gamecube/spill/harvestmoon.htm Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har aldri spillt noen av Harvest Moon spillene før, men det fikk gode kritikker i Japan, og jeg må si at jeg synes det høres fett ut. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har ikke spilt noen Harvest Moon spill før.Har lest litt om a wonderful life og jeg har tenkt til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg må innrømme at jeg har null forhold til Harvest Moon, da jeg tror ikke jeg har hørt noe om det før (selv om jeg er ganske stor spill-fanatiker ) Men dette spillet så jo unektelig koselig ut Tror nesten jeg må få tak i det. Er det ute ennå? Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Jeg må si at jeg liker Harvest Moon serien veldig godt. Må være en av de beste simulation spill serier i console verden IMO. Har spilt gjennom Super NES versjonen, og skal spille gba versjonen snart (lillebrodern har spilt det over 50 timer, og det virker endå bedre enn snes versjonen) Har desverre ikke prøvd en 3d versjon av HM (har hørt og lest at mange HM 2D fans, ikke likte n64 3d versjonen), men håper og tror at gamecube spillet kan bli veldig bra. Endret 24. januar 2004 av Nutcracker Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Harvest Moon for GBA er skikkelig fett Veldig vanskelig å legge fra seg. Får håpe GC-versjonen holder mål og... Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har harvest Moon til PSX, har rundet d på SNES, men d blir litt småkjedelig i lengden... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har harvest Moon til PSX, har rundet d på SNES, men d blir litt småkjedelig i lengden... Hvilken spill blir ikke det??? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Var litt borti Harvest Moon på SNES, men det ble aldri noe særlig ut av det. Kanskje jeg skal prøve meg på GC-utgaven når den kommer. Ganske OK konsept egentlig. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Stort koseligere spill enn Harvest Moon skal man lete lenge etter. Helmax. En av favorittene så langt er SNES versjonen, Gameboy (ikke advance) kommer på en andre plass. Har ikke fått prøvd GBA versjonen enda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå