XPUserz Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Så ikke noe forum for programvare så jeg poster det her. Har Macromedia Dreamweaver 2004 og den oppretter 47 ASI filer, en XML og noe annet som er sinnsykt irriterende hver gang en html fil åpnes. Finnes det noen mulighet for å få Dreamweaver til å slutte med dette eller må jeg gå tilbake til forrige versjon av MX ? Til ****** dra med Macromedia! Lenke til kommentar
chma Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 øh, skjønner ikke helt hva du mener den oppretter, hva innholder/står i filene? Har aldri opplevd at den oppretter noe som helts ved vanlig htmlbruk, men serverside som asp/jsp etc så gjør den det. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Litt etter hvilken skin du bruker, så ligger forumet for programvare til venstre eller relativt høyt oppe. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Står f.eks import mx.core.UIObject; intrinsic class mx.skins.Border extends mx.core.UIObject { public function Border(); public var borderStyle:String; public var className:String; public var idNames:Array; public function init(Void):Void; static var symbolName:String; static var symbolOwner:Object; public var tagBorder:Number; }; Men ok, om det er skin - hva gjør jeg for å fjerne det / slik at disse filene ikke kommer frem? er sykt når jeg skal laste opp til FTP å scrolle forbi de 50 filene som er oppdatert som "nye" og. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) humm har aldri sett på det der som et problem ... æææ hva ønsker du at programmet ikke skal opprette dette ? sikkert fordi jeg alltid bruker php ... anbefaler å gå over fra asp til php jeg ... Endret 24. januar 2004 av Angelboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå