JustMe Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Så der endelig snart ADSL på meg og Tenkte jeg skulle gjøre alt klart nå en av dagene så jeg slipper å stresse med det når montør kommer. Så jeg lurte litt på hva BKK leverer ( dette er til privat bolig ) For det første står isdn boksen en etasje under der pc'ene står så går ut fra at jeg åm legge opp en TP kabel til ruter/modem, eller kan jeg bruke den eksisterende ledningen til isdn som allerede ligger oppe om jeg bare kobler denne rett ? Så til deling av internett, er det bare å koble ruter/modem til switch så er man i gang eller trenger jeg noe mer ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 De leverte et ZyXcel ADSL modem til meg, så du må nok ha egen ruter hvis ikke du vil bruke den ene PC-en til å dele internett. Du kan nok ikke bruke en ISDN kabel som nettverkskabel (det motsatte går). Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Så jeg må da kjøpe inn en ruter selv. Og det blir modem-->ruter--> switch ? Har ikke så mye peiling på ADSL og hvordan det kobles til Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Får ikke du router/modem av BKK da? I så fall er det bare en switch du trenger, billig er de og Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Så jeg må da kjøpe inn en ruter selv. Og det blir modem-->ruter--> switch ? Har ikke så mye peiling på ADSL og hvordan det kobles til Eller en ruter med innebygget switch? Ring og spør hva du får/trenger da vel! stigen1: som jeg nevnte over får du ikke det nei. Jeg fikk i allefall ikke, og det står vel ingen plass at jeg skulle ha fått heller (merk at vi er ADSL kunder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå