HMKG Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei, Har nettopp skaffet meg E700. Er ganske fornøyd, men i dag så fikk jeg et lite problem. Jeg klarer ikke lenger å bruke gprs. Når jeg prøver å koble opp så får jeg feilmeldingen "Nettverket er utilgjengelig". Dette fungerte helt fint i går og jeg har ikke gjort noen endringer i det hele tatt. Er det noen som har en anelse om hva det er som kan være galt? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 feil på nettverket kansje?? Fikk samme beskjed da jeg skulle sende sms i stad... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hadde problemer med det første dagen jeg oxo, men jeg bare ringte netcom på 05050 og så sendte de meg oppsett på både gprs og mms ( siden det ike var noe annet sted jeg kunne kjøpe det, som f.eks inpoc) Det var forresten mange oppsett lagra fra før, men dte var svenske oppsett, tror de 8 som expert fikk inn den dagen kom fra sverige, når jeg satte den i laderen stod det også "laddar" på den ytre skjermen.. hehe... Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ok, takk. Alt som skulle til var en telefon til netcm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå