Zvinx Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 LOL lol og mere lol 2k xxx 999999 Skulle koze meg her forleden!!!:-p Og fikk tips om en side kalt pussy.org! Men gjett hva! jeg humret lykkelig inn på innettexplorer og skulle til og skrive url:! p-u-s-s-y.!o! I det sekundet jeg trykkte o kom den en lyd og vinduet lukket seg!!! WTF!!! Fatter ingen ting?!?!?!??!?!??!?!??! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du mener det altså? kanskje på tide å kaste pc'en? Neida men uansett, feilpostet. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du må ha fritids, eller ønske om gratis ferie. eller du kan ha kommet litt tidelig hjem fra fest selvsagt Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Nå skal man være litt forsiktig med å leke politi her, men tråden går vel også under dårlig bruk av emnefeltet i forumets retningslinjer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er bare å rapportere om dere ikke liker den. Alt i alt er det en unødvendig post som er feilpostet, hadde kanskje hørt fint til under "Søppel" eller "Annet" Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Definer "Skulle koze meg her forleden!!!:-p" Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Øhh, joa!!! Men tenkte kansje noen hadde vært borte i samme tingen!!! :-p Men joa, feilpostet.......! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du kom vel ikkje tilfeldigvis borti Alt+F4 under søkingen etter "o"'en? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 så du skulle koze deg forleden ja! Javel ja, vær så snill, læ vær å definer det Men har ikke vært borti problemet du beskriver.. Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 nei... Forresten, hvis jeg holder musa inne over vinduet holder den seg "oppe", men med en gang jeg slepper lukker vinduet seg....! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Denne posten var veldig forvirrende. Du må ha tatt deg en dram... Men som sagt kom du sikkert borti ALT + F4 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 er hverken alt+F4 eller no i den dur. du har glemt under control panel og display å klikke på at du vil ha lov til å skrive adult sentences samt gå til internettadresser som kan inneholde lignende innhold. Dersom du går til dsplay, settings- advanced så finner du den nok. Om du ikke finner er det for at du ikke har installert adult - possibility featuren som du finner om du søker lenge nok på microsoft.com. Jeg husker ikke linken, men søk og du finner. ellers. stå på! Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hehe. dette var bare en artig post altså.. Stå på.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 En feilpostet fyllepost med elendig topic..? Anyway, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg