Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg

MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Hohoi, artig hvordan folk her har en tendens til å rive ting fra hverandre, og heller svare på truende argumenter med slengbemerkninger. Så bare så det er stadfestet: VI DISKUTERER, det er med andre ord lov å ytre den meningen man vil.

Avataren til toolshed viser et flagg med hammer og sigd, det betyr ikke at han er stalinist. Og nå kommer dette med å presse på andre sin mening igjen, hvordan ville en diskusjon sett ut dersom man ikke prøvde å overbevise andre om at man har rett? Det er slik det SKAL være. Han har derimot ikke signalisert at han nekter noen å høre på musikken/like den, han har signalisert at HAN ikke liker den, med begrunnelser.

Ja, jeg vet utmerket godt hvem Stalin var.

Pointet her er at alle synes sangen suger, og tolererer ikke at folk kan synes den er bra.

Jeg tolererer at du liker den, jeg tolererer at du synes den er bra, likevel har jeg da lov til å mene at den ikke nødvendigvis ER bra.

hva synes dere om den?

Du spurte, vi svarte. That simple.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hohoi, artig hvordan folk her har en tendens til å rive ting fra hverandre, og heller svare på truende argumenter med slengbemerkninger. Så bare så det er stadfestet: VI DISKUTERER, det er med andre ord lov å ytre den meningen man vil.

Nettopp. Men når folk kommer med dette;

Jeg liker den, jeg. Den er søt og kul å danse til. Ikke mobb henne da, alle hadde gjort det samme. Penger er penger! Pluss at hun er søtere enn Dina.

1.  

2. Jeg hadde ikke gjort det samme.

3. Den er ikke søt! Den er bare veldig dårlig.

Er dette saklige argumenter i en diskusjon?

Neppe. Tror du ser det selv haltan.

Greit at du er enig med toolshed i denne tråden, og musikk generelt sikkert, men når han kommer med slike bastante påstander er det ikke rart jeg reagerer?

Avataren til toolshed viser et flagg med hammer og sigd, det betyr ikke at han er stalinist.

Noe med sovjetunionen er det iallefall :p

Og nå kommer dette med å presse på andre sin mening igjen, hvordan ville en diskusjon sett ut dersom man ikke prøvde å overbevise andre om at man har rett?

toolshed prøver ikke å overbevise. Han prakker på andre sine meninger, og forventer at alle skal ta det inn i seg og følge han.

Det er slik det SKAL være. Han har derimot ikke signalisert at han nekter noen å høre på musikken/like den, han har signalisert at HAN ikke liker den, med begrunnelser.

Veldig konstruktiv han er iallefall... :ermm:

Jeg tolererer at du liker den, jeg tolererer at du synes den er bra, likevel har jeg da lov til å mene at den ikke nødvendigvis ER bra.

Fint! Slik skal det være. Vis toleranse for andres meninger :)

hva synes dere om den?

Du spurte, vi svarte. That simple.

Svarene til toolshed er jo virkelig konstruktive.. egentlig ikke bare toolshed heller.. mange andre som bare totalt kjører over de som faktisk liker denne sangen, og mener at "slik er det bare, den suger. Punktum finale, vi har rett, dere tar feil".

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Jeg tillater meg å svare på dette spørsmålet, da jeg står på samme side som "Stalin-shed" :ermm:

You... gawddamn communist nazijew.

Meneh, kvalitet på musikk kontra pupper? Joa. Prise herren at det finnes stemmebokser som fikser synginga til folk slik at dem høres brukbare ut.

Mer pupper, mindre tekst, dårligere musikk. Jadda.

EDIT: ^^^ Er det komplisert å avslutte hver quote-blokk med en /quote?

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Er det komplisert å avslutte hver quote-blokk med en /quote?

Neida.. hadde quotet 99% riktig jeg.. men man måtte vist ha med (quote=ladkb)...

Strupstad: kan ikke (quote) men (QUOTE)

tror ikke den er case-sensitive.

[e] ****** så tråkigt quoting skulle være i dag da.. :@

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar

Her var det blitt mye drittslenging mens jeg var borte gitt...

Hvor kom dette med Stalinismen inn, egentlig? Jeg kan ikke huske å ha sagt noe om det?

Jeg liker den, jeg. Den er søt og kul å danse til. Ikke mobb henne da, alle hadde gjort det samme. Penger er penger! Pluss at hun er søtere enn Dina.

1.  

2. Jeg hadde ikke gjort det samme.

3. Den er ikke søt! Den er bare veldig dårlig.

4. Penger er penger, men hva får deg til å tro at alle kan kjøpes?

5. Hva har hennes utseende vs. Dinas med dette å gjøre?

Jeg vil bare få si at to av fire punkter handler om å ikke kunne kjøpes for penger og at jeg ikke hadde gjort det. Ett av fire punkter er at jeg ytrer min mening om at den ikke er "søt", men at jeg mener den er meget simpel.

På det siste punktet setter jeg spørsmålstegn ved hva utseende har med sangen å gjøre.

Nå strupstad, herr noe-som-ser-ut-som-blondine-lepper, hvor tvinger jeg på andre min musikksmak?

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar

Kjære Strupstad.

Jeg skjønner at du kan bli irritert når du lager en tråd om en sang du liker og ingen andre gjør det. Men hvorfor begynte du å hisse deg opp på akkurat meg? Hva sa jeg som ingen andre hadde sagt før? Var jeg dråpen som fikk begeret til å flyte å over?

Jeg har jobbet litt nå for å gi deg, og alle andre, en oppsummering. Klokken er snart fem, og jeg har gjort det litt raskt, så jeg beklager hvis jeg har feilsitert noen eller mistolket dem. Da må dere bare si det til meg, og jeg skal redigere.

Her følger oppsummeringen:

hørte den på mp3-tv her for noen timer siden...

Ordntli dårlig må jeg si.. det er nå min mening..

Tine - Vil Ha Deg... Rævva!
hm....er det en sånn ala Dina musikk?

(Tina Dina jalla....)

Tina prøver rett og slett å tjene penger på at Dina har laget en interesse for sjangeren. Artistnavnet hun har tatt er ikke så veldig orginalt heller. Virker nesten som en Kanal (2)4 strategi dette..

Lættis Dina wannabe,- og DET sier mye. Fins det folk som laster den ned på pc`en? haha. Blir provosert av musikken som selger for tida! Søppel musikk med fine damer. Det er ikke musikken som selger/folk kjøper det er utseende til amatørene...
elendig sang! 

hørte den på NRK mpetre

Hvis jeg kler meg i drag og kaller meg Tina, selger jeg plater da?
Trodde at det var en parodi på Dina - Bli hos meg da jeg leste tittelen. Men nei da, dette er seriøst
Slik musikk er, og kommer alltid til å være for rødruss og yngre personer uten musikals dømmekraft. (Nå siterer jeg litt dagbladet, men de hadde jo rett)
Men dette er nok bare en wannabe dina tenåringsjente, eller en fabrikkert artist, slik som mange andre grupper og band i dag

Mye bedre i gamle dager, da banda var "ekte"

Du er nok en av de få som liker den sangen her. Holder meg til metal jeg.
AMEN TO THAT!  jeg hater seriøst kommersiell 14tis listemusikk

e ve ve puddingvideos dått komm ?
Men kan noen fortelle meg hva det har med musikk å gjøre?

Liker dama dårlig, men sangen dårligere.

Skjønner ikke at folk kan bruke penger på sånn søppel. Som en så riktig sa - "de er godt markedsført"

Ja det er de! Derfor mange løper til platesjappene.

Folk som kjøper dette er suckers....

De fleste som kjøper dette er vel 10-50 tenker jeg. Er selv 20 og kunne ALDRI tenke meg å kjøpe noe som helst som blir spilt på VG lista
Samme for meg om det er dina/tina,

norsk trance/trance generellt blir aldri noe særlig kwlt anyway..

alså crappy musikk bra dame end of line!

Nei seriøst nå er det rett før jeg går å graver meg en bunke og kjøper inn 10 års forsyninger med hermetikk her! at tine går til 6. plass er neppe et godt tegn :|

Det kan kansje stemme at dama er deilig, men den sangen er IKKJE bra, Har IKKJE vore bra og kjem heller aldri bli bra.

Dina og Tina & CO lager talentlaus dårlig wanabetrance med ganske så j*vlig norsk vokal.

Musikken her er kun laga for å selge til fjortisser og yngre som ikkje veit kva god Trance, house osv er.

Det er rett og slett jævlig og høre på, det hyler i øregangene mine kvar gang eg hører desse blonde bimboene "synge"

Hørte foresten den nyaste(?) sangen i sjangeren; Tranceversjon av den egentli så j*vlige Jørn Hoel sangen "Har en drøm"

Kor langt skal musikkbransjen synke for å tjene penger til smør på brødskiva?

Hater alt sånn pc-produsert livløst tekno vrøvel!!
Musikk er nok ikke hennes sterke side
herregud å død og kjedelig musikk
Huff!

Eg formulerte meg kanskje litt dårlig, men eg kan ikkje huske at vi digga musikk som var i nærheita så talentlaust som Tine/Dina..

Gå på Exodus og slikt og oppleve en regresjon til 14 års-stadiet igjen.
måtte tine brenne.

amen.

Men dette, klarer jeg ikke å se en ENESTE positiv ting i!

rett og slett CRAP!

Hører på alt mulig fra klassisk til dance til metal

*sette på vintersorg*

Du må gjøre no med musikksmaken din. gutt !
Så meinte han nok like travelt jævlig som "Rosa Helikopter"

Tine, Dina Osv er samme ulla for meg..

Sikkert samme fjortissen som har gjort grunnarbeide på Djay for begge 2

Ingen skal komme her å fortelle meg at det er profft laga..
Tre enkle punkter beskriver situasjonen.

* Dina-ripoff

* Dina SUGER

* Ergo, "Tine" suger mer, og/eller like mye.

Bra resonert

100,- på at PT aldri hadde turt å sagt "det der er jo helt bak mål" til HalTan..
Folk kan få like sangen så mykje dei vil, men men kan motsei meg når eg sei den er amtørmessig laga og framført
den er bare .... dårlig.
Dette er billig oppkok på gamle, utslitte melodier (de er sikkert nye, men det er ikke noe nytt ved de) og en sound som kun hører midten av 90-tallet til. Lenge leve kommersialiseringa, som bringer oss vår daglige hitliste og musikk som KUN baserer seg på å tjene penger, hurra.
JEg velger å mobbe Tina(e?) og Dina til tross for formaningene dine, Thea =) Det her er helt forferdelig "musikk". Legg merke til de to fine tegnene på hver side av ordet musikk. De prøver å si at jeg IKKE mener at dette er musikk. At all.
det må være den kjedeligste sangen jeg har hørt på lenge. men

så pleier jeg ikke å høre på den slaks musikk heller da.

Det viser seg å være inkompatibelt med mitt system.

Jeg synes latterlig dårlig musikk også har sin sjarm akkurat som seriøst god musikk kan bli tyngende en sommerdag på fjorden.

om jeg lager en dårlig trance/dance låt med masse enderim, skaffer ei dame som oppfyller skjønhetstyrraniets bilde av ei deilig dame, gir henne artistnavnet tina og kaller låta "ta meg", kan jeg tjene en hel bråte med kronasjer da?
olsen: Uten tvil...
Deler av musikken:

1: Produksjon av musikken

2: Produksjon av tekst

3: Fremføring av sangen

Tina(e) gjør bare den siste delen der, og er egentlig ikke en artist/musiker, (min def på en måte) men heller en halvkledd kropp som er slengt på for å selge mer plater til idioter. Jeg er sikker på at han som har lagt sangen har sittet på do og bladd i et gammelt Vi Menn, og kommet over Christine Hansen som "drømmer om å bli artist", og så fått en brilliant idê. "Hva om jeg får den dama til å vrikke på kroppen til sangen som jeg laget i lunsjpausen".

dina/tina ser ut som noe de har skrapt sammen på en dag.
Meneh, kvalitet på musikk kontra pupper? Joa. Prise herren at det finnes stemmebokser som fikser synginga til folk slik at dem høres brukbare ut.

Mer pupper, mindre tekst, dårligere musikk. Jadda.

So tell me, Mr. Strupstad, do you want a piece of toast with that ownage?
Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Jeg har jobbet litt nå for å gi deg, og alle andre, en oppsummering. Klokken er snart fem, og jeg har gjort det litt raskt, så jeg beklager hvis jeg har feilsitert noen eller mistolket dem. Da må dere bare si det til meg, og jeg skal redigere.

Hehe, du har nok feilsitert meg der, Toolshed. Det med regresjonen var i forbindelse med russefeiringer i særdeleshet.

Men jeg skal være ærlig å si at jeg ikke er noe fan av den sangen, for selv om enkel musikk kan appelere til meg så gjorde ikke den sangen det.

Om andre folk føler for å høre på det så får det være deres business.

Jeg er ikke så lempelig når det kommer til DDE, på de festene jeg har vært på der de spiller DDE har jeg sett meg nødt til å kaste chilinøtter på DJen.

Lenke til kommentar

Greit nok toolshed..

Mange her inne liker tydligvis ikke pop, men det gjør ikke musikken dårlig for det.

Skal jeg bare si AC/DC er dårlig. Værste livløse musikken jeg noen gang har vært borti. Nei, AC/DC kan nok ikke kalles musikk, det kan kalles søppel.

Det kunne jo vært min mening, hvorfor kan skal jeg ikke respektere at fx. du eller andre her på forumet synes AC/DC er bra musikk, uten å kjøre på i lange baner om hvor elendig og blærete det er?

Nei, tror noen her må lære seg å respektere andres subjektive meninger, iallefall på musikkfronten, hvor det finnes så mye forskjellig.

Lenke til kommentar
tyggispop suger, folk som hører på tyggispop vet ikke bedre.

Hvorfor høre på metalica når man synes Tina er mer fryd for øret?

Fortell meg det olsen..

Jeg har ikke snakket om metallica. Det eneste jeg sier er at tyggispoop suger og folk som hører på tyggispop vet ikke bedre. Jeg kan banne på at de fleste som hører på tyggispop aldri har hørt Modest Mouse, Neutral milk hotel, Miles Davis, Tonic, Eva Cassidy etc. Folk som hører på tyggispop er ikke interesert i musikk, de hører bare på det som blir pushet på de av vg-listen og de store plateselskapene.

Lenke til kommentar
Folk som hører på tyggispop er ikke interesert i musikk, de hører bare på det som blir pushet på de av vg-listen og de store plateselskapene.

Hvorfor søke etter noe annet når man liker det som er på listene?

Du får det til å høres ut som om det er kriminelt å høre på liste-pop..

Lenke til kommentar
Jeg tviler ikke på at du liker det som er på listene. Men hva med å utvide horisonten sin litt? Jeg kan vedde høyrehånda mi på at du vil finne musikk der ute som gjør at du aldri vil se på tyggispopen på listene igjen.

Lasta faktisk ned den Rockatansky - Return to Battle, og synes den var ganske bra.. har hørt ganske mye utenom listene jeg også, men det fenger meg ikke. Sorry.

Jeg ser på meg selv som en som hører på det meste egentlig.. Kan godt hende jeg liker et par låter fra metalica, ac/dc, aphex twins eller hva det måtte være..

Lenke til kommentar

Utenom listene finner du ALT. Du kan ikke si at det utenfor listene ikke fenger deg, da det aller meste av all musikk ikke havner på noen lister. Metalliva ligger forsåvidt som oftest på listene når de kommer med nye singler ;) Du finner sikkert tyggispop utenfor listene også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...