Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg

MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men asså, nå er det en ting jeg vil ha klart, sånn for ryktets skyld, jeg hører da egentlig IKKE på sånn musikk, men norske jenter som lager musikk fenger meg... Deriblant Lene Marlin også..  :yes: JA til norske jenter med musikkferdigheter, selv om de kanskje ikke lager tekstene sine selv...  ;) Ingen kan si at de foretrekker å danse til rock når man kan ta av heftig på tine-sangen .. så det så  :p

Ryktet er viktig ;) (neida, skal ikek mobbe). Men jeg må si meg uenig med deg ang ta v heftig osv.

Personlig så danser jeg ikke selv, fordi at om jeg hadde forsøkt det så hadde mest sannsynlig noen ringt til legevaktene eller lignende og begynt å rabulert om at det er en småfeit fyr på dansegulvet som ser ut som han skal falle om hvert øyeblikk.

Det kan dog til tider rykke i rockefoten min også, men da putter jeg den enda lengre under bordet. De eneste ryktningene jeg kjenner i foten min når jeg hører Tina/Dina/Drömhus osb. er de som går ut at jeg lengter etter å gro fotsopp i høyttaleren eller stikke av

Og nei, jeg er ingen slik "kan bare høre på sint musikk" person...

Edit: omformulering

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Jeg liker den, jeg. Den er søt og kul å danse til. Ikke mobb henne da, alle hadde gjort det samme. Penger er penger! Pluss at hun er søtere enn Dina.

1. Jeg hadde ikke gjort det samme.
  2. Den er ikke søt! Den er bare veldig dårlig.
  3. Penger er penger, men hva får deg til å tro at alle kan kjøpes?
  4. Hva har hennes utseende vs. Dinas med dette å gjøre?

Lenke til kommentar

toolshed.. hadde du ikke sunget en sang etter beste evne vist du fikk masse penger + berømelse ?

håhå.. jeg tror ikke heelt på deg der..

greit nok at jeg synst sangen er dårlig/tåpelig.

men jeg tror de fleste ha sunget noe sånt for penger.

eller med litt promille.

Lenke til kommentar
Og selvfølgelig har toolshed rett.

Alt han sier og gjør er rett og riktig. Basta.

Her skal ikke folk få lov til å ha sine egne meninger. Stalin-shed skal pushe på alle sine egne meninger.

Jeeez, la oss definere litt:

Diskusjon: Å diskutere, har diskutert, skal diskutere

diskusjon  (av lat.), meningsutveksling, ordskifte; drøfting; debatt. — diskutabel, tvilsom; som kan diskuteres, som det kan være flere meninger om. — diskutere, utveksle meninger; drøfte; debattere.

Var det ikke du selv som maste om at PT ikke fikk være enig med meg? Har han ikke lov å ha sin egen mening? Og ja, det er ganske paradoksalt at PT ikke skal få backe opp meg og mine meninger, når du kan backe opp candyfloss. Det er LOV å være enig med andre, det er lov å være uenig. I begge tilfeller er det lov å VISE det.

Og når vi først er i gang, hva får deg til å tro at toolshed er Stalinsympatisør? Og hva i svarteste barteste har det i denne patetiske debatten å gjøre? Til din informasjon er IKKE kommunisme det samme som Stalinisme, hvor ble det av læren fra ungdomsskolen? Eller har du ikke vært gjennom den enda? Så husk til neste gang du skal være frekk, usaklig og trekke inn uinteressant elementer i en diskusjon: KNOW YOUR ENEMY. Du har ikke peil, ikke uttal deg.

Hal UT!

Lenke til kommentar

Folk som liker Tine og Dina har ikke musikals dømmekraft! Når man først skal høre på en viss sjanger, kan man i hvert fall høre på det beste sjangeren har å tilby.

Nesten som folk som hører på Heidi Hauge (grøss), når man først skal høre på country-musikk, kan man høre på det beste fra den sjangeren.

Men men, har ikke noe imot om Christine dukker opp i Vi Menn et par ganger til :)

Lenke til kommentar
toolshed.. hadde du ikke sunget en sang etter beste evne vist du fikk masse penger + berømelse ?

Jeg tillater meg å svare på dette spørsmålet, da jeg står på samme side som "Stalin-shed" :ermm:

Det finnes mange musikere der ute som faktisk har edlere motiver en penger og berømmesle. Joda, klart det er svært så kjekkt å kunne leve av det man driver med, og det er nok et mål for de fleste. Men det å havne på toppen av musikknorges skam nr. 1, VG-lista top 20, er nok kun et mål for den kyniske pengepumpende delen av bransjen. For nei, ikke ALLE er så forbanna kyniske som de store plateselskapene, eller forsåvidt de små aktørene med null kvalitet whatsoever. Det finnes fremdeles ildsjeler som lever for MUSIKKEN og ikke pengene.

Lenke til kommentar
hehe.. kansje jeg er veldig kynisk å grådig.. ikke vet jeg.

men når du først får tilbudet om masse penger så tror jeg nok meningen din forandrer seg. så lenge det er nok penger...

penger kan tross alt kjøpe alt.. untatt lykke.. ;)

Hehe, jo altså, hvem sier nei takk til penger? Sant nok.

Muligens litt slemt å si, men jeg tror ikke Tine og/eller Dina hadde drevet på såpass aktivt med musikk, hadde det ikke vært for pengene, det er det som skiller _musikere_ fra popartister (og nei, jeg sier ikke at alle popartister er slik, jeg bare kom ikke på et bedre ord) jo, vent, la oss kalle de "Dollarmus-ikere" :cool:

Lenke til kommentar
Men asså, nå er det en ting jeg vil ha klart, sånn for ryktets skyld, jeg hører da egentlig IKKE på sånn musikk, men norske jenter som lager musikk fenger meg... Deriblant Lene Marlin også.. :yes: JA til norske jenter med musikkferdigheter, selv om de kanskje ikke lager tekstene sine selv... ;) Ingen kan si at de foretrekker å danse til rock når man kan ta av heftig på tine-sangen .. så det så :p

Deler av musikken:

1: Produksjon av musikken

2: Produksjon av tekst

3: Fremføring av sangen

Tina(e) gjør bare den siste delen der, og er egentlig ikke en artist/musiker, (min def på en måte) men heller en halvkledd kropp som er slengt på for å selge mer plater til idioter. Jeg er sikker på at han som har lagt sangen har sittet på do og bladd i et gammelt Vi Menn, og kommet over Christine Hansen som "drømmer om å bli artist", og så fått en brilliant idê. "Hva om jeg får den dama til å vrikke på kroppen til sangen som jeg laget i lunsjpausen".

Jaja, nå blir det litt

01_armin_van_buuren_a_state_of_trance_episode132_01222004_DPC_FIX.mp3

på meg.

Og til du som liker Idol ting:

De synger jo bare cover låter likevel. Vil heller høre Bono enn Kurt.

Lenke til kommentar
Var det ikke du selv som maste om at PT ikke fikk være enig med meg? Har han ikke lov å ha sin egen mening? Og ja, det er ganske paradoksalt at PT ikke skal få backe opp meg og mine meninger, når du kan backe opp candyfloss. Det er LOV å være enig med andre, det er lov å være uenig. I begge tilfeller er det lov å VISE det.

Å backe opp er en ting, men smisk er noe annet.

Dere viste min mening, så dette var altså ikke smisk, som jeg oppfattet PT sitt innlegg som.. men nå har dere jo forklart dere begge to, så jeg har glemt hele dritten.

Jeeez, la oss definere litt:

Diskusjon: Å diskutere, har diskutert, skal diskutere

Å diskutere, diskuterer, har diskutert, skal diskutere

Hvor ble det av det DU lærte på barneskolen?

Og når vi først er i gang, hva får deg til å tro at toolshed er Stalinsympatisør?

Avtaren hans, og holdningen om å presse på andre sin egen mening og at den alltid er riktig.

Til din nformasjon er IKKE kommunisme det samme som Stalinisme

Har jeg heller ikke sagt. Du drar ting ut av løse luften.

Jeg sa han oppførte seg stalin-aktig (presse på andre sin mening, og at den er korrekt osv).

Du vet vel hvem han mannen var, og hva han stod for?

hvor ble det av læren fra ungdomsskolen? Eller har du ikke vært gjennom den enda?

Er nok ferdig med den for et par år siden du..

Så husk til neste gang du skal være frekk, usaklig og trekke inn uinteressant elementer i en diskusjon: KNOW YOUR ENEMY. Du har ikke peil, ikke uttal deg.

Likewise.

Pointet her er at alle synes sangen suger, og tolererer ikke at folk kan synes den er bra.

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Folk som liker Tine og Dina har ikke musikals dømmekraft! Når man først skal høre på en viss sjanger, kan man i hvert fall høre på det beste sjangeren har å tilby.

Nesten som folk som hører på Heidi Hauge (grøss), når man først skal høre på country-musikk, kan man høre på det beste fra den sjangeren.

Du er jo like ille som toolshed.

Herre min hatt!!!

Joda, klart det er svært så kjekkt å kunne leve av det man driver med, og det er nok et mål for de fleste. Men det å havne på toppen av musikknorges skam nr. 1, VG-lista top 20, er nok kun et mål for den kyniske pengepumpende delen av bransjen. For nei, ikke ALLE er så forbanna kyniske som de store plateselskapene, eller forsåvidt de små aktørene med null kvalitet whatsoever.

Fint at noen fakisk liker musikken som er på top20 da.

Alle er ikke som deg vettu haltan-bassen :blush:

Det finnes fremdeles ildsjeler som lever for MUSIKKEN og ikke pengene.

Fint.. la de holde på.. ildsjeler er noe at det beste som finnes.

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...