Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg

MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

100,- på at PT aldri hadde turt å sagt "det der er jo helt bak mål" til HalTan.. :roll:

Kvifor skal han gjere det når han er enig med han?

De er forum-venner i webdesign delen.. tipper han ikke gidder å risikere vennskapet ved å være uenig med han i en så liten sak..

sier ikke at han er uenig in the first place, men han hadde nok aldri sagt det uansett..

my 2 cent..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
100,- på at PT aldri hadde turt å sagt "det der er jo helt bak mål" til HalTan.. :roll:

Kvifor skal han gjere det når han er enig med han?

De er forum-venner i webdesign delen.. tipper han ikke gidder å risikere vennskapet ved å være uenig med han i en så liten sak..

sier ikke at han er uenig in the first place, men han hadde nok aldri sagt det uansett..

my 2 cent..

Herregud. Tror du ikke folk tør å ytre sine egne meninger bare fordi de "kjenner" hverandre? Akkurat nå rister jeg faktisk kraftig på hodet. Jeg er bombesikker på at jeg og PT (og forsåvdt alle mine venner) er uenige på en million punkter...). Det blir som å si at Ap fører samme politikk som høyre, bare fordi de samarbeider på visse punkter. Dine to cent er verdiløse.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg liker den, jeg. Den er søt og kul å danse til. Ikke mobb henne da, alle hadde gjort det samme. Penger er penger! Pluss at hun er søtere enn Dina.

Lenke til kommentar

JEg velger å mobbe Tina(e?) og Dina til tross for formaningene dine, Thea =) Det her er helt forferdelig "musikk". Legg merke til de to fine tegnene på hver side av ordet musikk. De prøver å si at jeg IKKE mener at dette er musikk. At all.

Og forresten Strupstad, den med PT skjønte jeg ikke helt hvorfor du kom med.. Isåfall kan jeg komme med din siste til sammenligning? Altså, den hvor du svarte på Thea's(Candyfloss) meningsytring? Du hadde vel aldri turt å si "du er full av bullshit" til henne for å si det på din fantastisk gjennomtenkte måte. Gå og ro båten din et annet sted hvis du skal komme med utsagn som har SÅ høyt idiot-nivå, okay? Altså, du kan for all del komme og si det samme om meg ved anledning, men vær så snill, ikke lur deg selv til å tro at jeg forandrer mening, eller at du fremstår noe smartere for andre forummedlemmer av den grunn. Skjønner? =) Mener egentlig ikke å skape så utrolig dårlig atmosfære her ved å være en grinebiter, men din kommentar til PT var usmakelig.

(Just my two cents) =)

Forresten, hvis han faktisk skulle slenge seg under en eller annen rollefigur på forumet ved å slikke ræv, så hadde det aldri blitt HalTan, for han er en jaevla idiot av en abbor. :mrgreen: (okay jeg skal ikke bringe inn kjedelig internt faaenskap her, måtte bare =) Love yah Halfie! hug2.gif ) heheh

Lenke til kommentar
Og forresten Strupstad, den med PT skjønte jeg ikke helt hvorfor du kom med.. Isåfall kan jeg komme med din siste til sammenligning? Altså, den hvor du svarte på Thea's(Candyfloss) meningsytring? Du hadde vel aldri turt å si "du er full av bullshit" til henne for å si det på din fantastisk gjennomtenkte måte.

Hvis du har vært LITT observant i denne tråden, så har du sett at jeg starta det hele.. jeg har hatt min mening fra starten.. er vel hu som ikke tørr å si imot meg.. selv om jeg tror at hun digger tine/dina uansettt :)

tror du fikk skivebom på den argumentasjonen din :lol:

Lenke til kommentar
Og forresten Strupstad, den med PT skjønte jeg ikke helt hvorfor du kom med..  Isåfall kan jeg komme med din siste til sammenligning?  Altså, den hvor du svarte på Thea's(Candyfloss) meningsytring?  Du hadde vel aldri turt å si "du er full av bullshit" til henne for å si det på din fantastisk gjennomtenkte måte.

Hvis du har vært LITT observant i denne tråden, så har du sett at jeg starta det hele.. jeg har hatt min mening fra starten.. er vel hu som ikke tørr å si imot meg.. selv om jeg tror at hun digger tine/dina uansettt :)

tror du fikk skivebom på den argumentasjonen din :lol:

Eller du skjønte ikke paradokset ved at du gjorde akkurat det samme som PT? ... Jeeez.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Men asså, nå er det en ting jeg vil ha klart, sånn for ryktets skyld, jeg hører da egentlig IKKE på sånn musikk, men norske jenter som lager musikk fenger meg... Deriblant Lene Marlin også.. :yes: JA til norske jenter med musikkferdigheter, selv om de kanskje ikke lager tekstene sine selv... ;) Ingen kan si at de foretrekker å danse til rock når man kan ta av heftig på tine-sangen .. så det så :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Personlig så hører jeg på rock, punk og slikt vanligvis, men på fest danser jeg liksom ikke til Metallica. Gjør du virkelig det? :wow:

"Er håpet om lykke en flamme inne i meg?" - sitat tatt fra Christines "Vil Ha Deg" :D

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Personlig så hører jeg på rock, punk og slikt vanligvis, men på fest danser jeg liksom ikke til Metallica. Gjør du virkelig det? :wow:

Nah, går vel mest i diverse hiphop og RnB, og noe electronica/club/chillout, osv... Dance er heller sjeldent... Men litt Nirvana eller en skikkelig gromlåt med trøkk i slår da aldri feil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...