Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg

MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Tine\Tina, Dina osv er til å sjå på.

Liten vits med ei bra dame når eg bruker iPod :shrug:

La de nå lage musikken sin i fred, sjølv om den er ganske "blond". Topp40 og Vg osv... har eit par gode sanger på lista av og til, men det er ikkje der eg leiter etter go'lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må høre på mye rart før man finner sin stil.

Da er topp20 lista en start.

Masse rart. Så en vakker dag kommer du over til noe som er som en annen verden og du blir totalt frelst. Skjer alle før eller siden.....

Men greit å høre mye dårlig musikk først, så når man først hører noe heftig, genialt, kult o.s.v. Så er man ikke i tvil. Lenge leve topp20, er jo tross alt dem som får folk til å høre på bra musikk til slutt da.

Lenke til kommentar
Man må høre på mye rart før man finner sin stil.

Da er topp20 lista en start.

Masse rart. Så en vakker dag kommer du over til noe som er som en annen verden og du blir totalt frelst. Skjer alle før eller siden.....

Men greit å høre mye dårlig musikk først, så når man først hører noe heftig, genialt, kult o.s.v. Så er man ikke i tvil. Lenge leve topp20, er jo tross alt dem som får folk til å høre på bra musikk til slutt da.

Hva med å bare høre på metal fra starten? Slipper all den dritten. Motörhead til småungene!

Lenke til kommentar

har nå sett musikkvideo-en som som "oysfaerg" lenktet til.

Syns sangen var grei nok, på en måte ganske catchy sånn at du tok den med en gang. Uansett ikke helt min grei, men duger sikkert på fest/disco. Selv liker jeg det meste: alt fra Wu-Tang Clan, Red Hot Chilipeppers, Children Of Bodom, The Offspring, Sum 41, Greenday til R.E.M, The Cemical Brothers, mye av Trance/Techno(relativt ukjente artister), Nightwish og Bon Jovi.

Hvis noen liker pop så er det opp til vær enkelt, ingen grunn til heksebrenning.

Holder meg stort sett utenom VG-lista og slikt, men det hender det kommer noe snacks i mellom.

Lenke til kommentar

Hva med å bare høre på metal fra starten? Slipper all den dritten. Motörhead til småungene!

hvorfor kan ikke bare folk høre på hvilken musikk de vil uten at andre skal komme å si at det suger? er det for vanskelig å respektere at folk har andre meninger?

Lenke til kommentar

Dina - bli hos meg var jo en skikkelig kalkun, men selve komers-trance melodien i den, og måten akurat det var arrangert på må jeg innrømme var bittelitt bra til å være norsk.

Men dette, klarer jeg ikke å se en ENESTE positiv ting i!

rett og slett CRAP! :)

Hører på alt mulig fra klassisk til dance til metal

*sette på vintersorg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...