Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg

MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Nå begyner det å gå litt FOR langt her. For all del. hør på det dere VIL!

NEI! tyggispop er ikke bra, jeg prøver bare å konvertere folk til god musikk, så jeg slipper å høre møkka hver gang noen skrur på radioen, og på utesteder og overalt ellers.

TYGGISPOP SUGER, folk som hører på tyggispop er ignorante!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NEI! tyggispop er ikke bra, jeg prøver bare å konvertere folk til god musikk, så jeg slipper å høre møkka hver gang noen skrur på radioen, og på utesteder og overalt ellers.

Face it, tygispopp EIER din musikk. Så enkelt er det. Nå blir jeg bare utrolig provosert når du ikke vil at folk skal få høre på det de vil en gang. Herre min hatt :@@@@@@@

Haltan sa det eneste fornuftige i hele diskusjonen nå..

Lenke til kommentar

Leve proletariatet :mrgreen:

Anyways, du har et poeng kamerat Olsen, det å få det pressa på seg på utestedet, radio, tv osv. er litt døvt. LITT mer variasjon hadde gjort seg. Men men, det finnes da egne utesteder for god musikk også, dessuten, bra musikk står fremdeles sterkt i landet vårt :yes: bare se på interessen for diverse konserter og festivaler :)

Lenke til kommentar
Leve proletariatet :mrgreen:

Anyways, du har et poeng kamerat Olsen, det å få det pressa på seg på utestedet, radio, tv osv. er litt døvt. LITT mer variasjon hadde gjort seg. Men men, det finnes da egne utesteder for god musikk også, dessuten, bra musikk står fremdeles sterkt i landet vårt :yes: bare se på interessen for diverse konserter og festivaler :)

Det er ikke alltid like enkelt å få ignorante skrulle kompiser med på ett skikkelig utested alltid. De vil jo så gjerne sjekke fjortisbærtene på utestedene som spiller rævvapop. sååå, om de ikke vil komme til musikken, så får jeg bringe musikken til dem ;)

Lenke til kommentar

Olsen er ihvertfall en av de få med logisk tankegang her :mrgreen:

Kan du ikke komme deg til fjellet, så la fjellet komme til deg! Jeg prøver BESTANDIG å konvertere tyggisene over til den opplyste siden, og lykkes faktisk stadig! Gjelder bare å få de over gradvis..=)

Total omvending er vårt mål her i verden, og vi bruker merkelappen som ble satt på olsen tidligere som virkemiddel. Stalinismen! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Jeeez... dere er troll begge to.

Og Olsen: SHUT THE FU*K UP, you COMMUNIST NAZI JEW :mrgreen:

Haltan: Jeg mente at det du sa var det eneste fornuftige som hadde blitt sagt til nå i denne diskusjonen..

Lenke til kommentar
Kan du ikke komme deg til fjellet, så la fjellet komme til deg! Jeg prøver BESTANDIG å konvertere tyggisene over til den opplyste siden, og lykkes faktisk stadig! Gjelder bare å få de over gradvis..=)

Total omvending er vårt mål her i verden, og vi bruker merkelappen som ble satt på olsen tidligere som virkemiddel. Stalinismen! :mrgreen:

Total omvending krever avskaffing av penger (hva skal med dem uansett?) og bort med alt som heter kapitalisme.

Da forsvinner også 99% av alt som heter kriminalitet, og man kan leve i et kommunistisk anarkistisk samfunn som ikke vet betydningen av "penger"

Prøver selv å konvertere tyggisene. Har lykkes med et par stykker, men det tar tid.

Fikk forresten med meg sikkert 5 tyggiser på rockekonsert på Garage @ Bergen på lørdag! Noen av de digget det faktisk!

Lenke til kommentar
Jeeez... dere er troll begge to.

Og Olsen: SHUT THE FU*K UP, you COMMUNIST NAZI JEW :mrgreen:

Haltan: Jeg mente at det du sa var det eneste fornuftige som hadde blitt sagt til nå i denne diskusjonen..

Ja? Og?

Jeg mente rett og slett at dere "trollet" begge to, om du ikke vet betydningen får du finne ut av det, eventuellt søke på "stone deaf". :) Og ja, STFUYCNJ (shut the f*ck up you comm...) var IRONISK ment..

Lenke til kommentar
Trance er konge, men norsk såkalt "trance" suger... sonar-har en drøm er derimot et hakk bedre enn dette... :yes:

Den "har en drøm"-tingen er også norsk og den er fortsatt jævlig.

Met et sånt utsagn er du faktisk ikkje kvalifisert til å ha et slitk nick.

Du kan ikkje akurat ha hørt så mykje trance viss den er bra..

Lenke til kommentar
Synes faktisk det å "omvende" folk hørtes litt ekkelt ut, jeg. Så alt det dere ikke hører på er bare crap? :roll:

Å omvende folk fra tyggispop til musikksmak er viktig. Det er en solidarisk handling. Kanskje disse skrullingene en gang vil oppleve å bli ruset på musikk. Og den brillefine bivirkningen er at man kommer ett skritt nærmere en verden der man slipper å bli påtrengt alt mulig drit på utesteder, radio, tv, butikker etc.

Alt jeg ikke hører på er ikke crap, men samlebåndsprodusert tyggispop er crap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...