Tomzern Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! Har et lite problem....Får ikke ftp.home.no til å virke på søstera mi sin PC (hun har adsl og win98), mens hjemme hos meg funker det helt fint (33.6k modem og winXP)....Hva er gærnt?? Mvh Tomzern=) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du må aktivere kontoen via sms, koster en tier. se på sidene deres (start.no) for mer info Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du må aktivere kontoen via sms, koster en tier. se på sidene deres (start.no) for mer info home.no og start.no er to forskjellige ting. start.no =home.no.net=ftp.start.no home.no=ftp.home.no Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 jeg sa jo at det funka helt fint hjemme, men ikke her....=( Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du må aktivere kontoen via sms, koster en tier. se på sidene deres (start.no) for mer info home.no og start.no er to forskjellige ting. start.no =home.no.net=ftp.start.no home.no=ftp.home.no øø ja, jeg stussa litt på det, det er jo ftp.start.no... hehe Lenke til kommentar
v0id Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ut i fra den informasjonen du oppgir, hvordan kan vi da gi deg ett vettugt svar? Det kan jo være hva som helst. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Prøv på nytt home.no har den mest ustabile FTP-servern jeg noengang har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå