Gå til innhold

Harddisk-problem, litt rart igrunn

Anbefalte innlegg

en morgen for ca. 1 mnd sida skrudde eg på pc'n min. Den begynte å loade windows, men etter noken minutter fekk eg opp en bluescreen med masse dritt på som eg ikkje får lese (den forsvinner svært fort), deretter starta pc'n opp på nytt, og kunne stått sånn i det uendelige. Eg hadde brukt pc'n for under 8 timar sida, og då funka den fint.

Eg ville ikkje slette noke på disken, og skaffa meg en seagate 40gb som eg kjøpte for 500. Så installerte eg windows på den, og alt funka fint. Så plugga eg i maxtoren, og starta opp, det som skjedde då var at den igjen ikkje ville inn i windows, men starta på nytt, og eg kom ikkje inn i windows.

Eg skjønte et her var det noke alvorlig gale og bestemte meg til slutt for å formatere. Diskettstasjonen min er ødelagt så eg brukte en windows xp cd, og tenkte eg kune formartere med den. Men då fekk eg opp ei feilmelding, som førte til at eg ikkje fekk lov å formatere, så då stod eg der uten særlig mange ideer.

Det er forøvrig snakk om en Maxtor 80gb 7200rpm, og eg har hatt lignande problem før, men då har det vert mulig å rette opp i. Det er ingen jumpere e.l. som er feil, for de har eg sjekka og dobbeltsjekka.

Noken som veit råd? Viss ikkje trur eg det blir søppel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. ser ut som det er minnet ja. no har eg starta opp med berre 128-brikka. det funka fint.. men kan du fortelle meg korfor det ikkje går an å bruke alle dei 640 mb ramma på samme tid.. det funka til å begynne med.. :roll:

Ting varer ikke evig...tror der problemet ligger...

TaZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...