hwlars Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei, Jeg skal kjøpe nytt TV, så jeg har sett noen Panasonic tver, jeg likte spesielt denne for den kostet ikke så mye. Er det noen andre som ikke koster altfor mye jeg bør satse på? Men hva slags hensyn må jeg ta til toll, frakt og garanti da? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hva koster denne her i Norge? Du må nok regne med ganske høye avgifter, da den billigste prisen på shopping.com var ca 12500 NOK, men det kommer selvfølgelig an på prisen i Norge. Mener å huske at grensa var 5000 eller 6000 for innførsel av varer fra utlandet, men sjekk hos tollvesenet. Flere kolleger har kjøpt seg 50/52" av samme typen, og de er veldig fornøyd. De ligger på rundt 22-25000. Mye TV for penga. mvh Pantera Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det kommer vel 24% moms på totalbeløpet. I dette tilfelle skal du kunne få den TV'n for ca 15.500,- Problemet er at det kommer frakt i tillegg, og det vil jo bli en liten (stor) formue. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) med tanke på at TV'er er SKIIT tunge, ja...frakta kan bli STOOOOOR.. åsså er det garanti sp.mål og slikt ved kjøp fra utlandet...for en ting man skal ha så lenge som et TV, ville jeg tenkt på det også... Endret 24. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har hørt det skal svare seg å kjøpe Tv i Sverige hvis du kjører dit. Men det var visst enda større forskjell for noen år siden. Et Tanberg Tv som kostet 7000 her kostet 5000 i Sverige Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Så må du også huske på at denne TV'n fra USA ikke bare kan plugges rett inn på det 220 volts strømnettet vi har i Norge. Sjekk også om den har støtte for PAL, og ikke bare NTSC. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå