Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har tenkt å kjøpe en forsterker men helst under 2000kr. Samme om de er surround eller stereo, det viktigste er at de har sub-utgang! Forslaget mitt; http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...092%20&cart_id= Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hva med: http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|90|90|126|pdetail Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har en sony reciver, og jeg er storfornøyd med den Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 kan du gi meg enlink mx-mann? Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jonki; kan den spille høyt? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Her er oppsettet mitt. Reciver: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text senter: Gale3050c bak:Gale 3020 front: Jamo d45 jeg syntes dette oppsettet spiller mer en højt nok til og se på film med. Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) jeg vet ikke om den kan spille noe høyt for jeg har ikke testa den noe orntlig Endret 23. januar 2004 av jonki3 Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 mange mener at sony lager dårlige forsterkere? ligger ingenting i det? eller? Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 prøv å sammenligne A300 med hvilken som helst ny forsterker til under to tusen kroner – hvis du i det hele tatt finner noen da som ikke er plassert inne i et dårlig plastikkrack. Den spiller garantert fletta av alle ting i samme prisklasse! Ikke tenk high-end lydgjengivelse, men ekstremt mye og god lyd for pengene! A300 yter rundt 35 watt per kanal (i 8 ohm). Det, sammen med den sjenerøse strømforsyningen, gjør at den fungerer utmerket med alle små høyttalere, og kan fint brukes sammen med en rekke middels store modeller også. Til prisen får du en forsterker som låter både dynamisk og detaljert. Den kan uten problemer kombineres med høyttalere, og vil – garantert – gi mye mer enn hva prisen skulle tilsi! dette stod det om denne forsterkeren på siden jeg linka til. Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 ja, men 35w er ikke det lit tynt? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 35W trenger ikke være lite. Hvis forsterkeren har høy dynamisk effekt så kan du dra passe store høytalere med den. Men Sony er jo ikke akkurat kjent for å være strømsterke.. Og billig Sony ville jeg styrt unna.. Kost på deg en 1000-lapp til, og kjøp NAD C320BBE. Den er ett kraftverk + at den har mulighet til å brukes som forforsterker, mot en aktiv sub f.eks. Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 kan dere komme med linker? Er sony så dårlig? det er bra effekt da! Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 det kommer ann på hvordan de måler watten og hvor lenge, feks. peek hvor måler i under ett sekund eller noe sånt no (husker ikke helt) eller andre måter. før hvar det noen som målte i 10min!!! men nå går det jo i RMS og andre litt sleipe måter og måle det på... kan tenkes det er litt feil her, for det er en stund siden jeg dreiv med dette her Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det jeg syntes er viktigst er og bedømme ett produkt etter att du har hørt på det. Nor du skal ha deg reciver (forsterker) er det viktigste og sette kravene du stiller og dra og hør på flere alternativer, og så kjøpe det du syntes låter bra nok for deg, og ikke høre på hva andre har og si. Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg er enig mX mann, noen liker mye bass andre mye dynamikk osv. det kommer jo også an på hva du skal bruke den til, klasiskk, trance, film osv... Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvilken høyttalere har du tengt deg, eller allerede har. det kan også vere litt viktig nor du skal velge forsterker. Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 der har ihverttfall litt og si på dynamikk, bass, mellomtone osv Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 liker bass, høyttalerne er delvis selvbygd, noen kjøpt. vil ha en litt "robust" og kraftig forsterker. ikke så nøye med den reneste og peneste lyden. Er ikke ljudia en butikk med bra kvalitet da? Lenke til kommentar
StiHal Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvorfor trenger du sub utgang? er det ikke tilkoblingsmuligheter for høyttaler kabler på suben din? http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|90|90|127|pdetail Dette er en av de mest robuste forsterkerne du får i nærheten av 2000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå