hulahulag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Prosessorene er ikke kjøpt samtidig nei. Kanskje 1-2 år's tid mellom når jeg kjøpte dem. På den eldste står det: 1000/256/100/1.7V S1 11021104-0397 Philippines I XX'00 SL4KL På den jeg kjøpte sist står det: 1000/256/100/1.7V S1 11340152-0347 Philippines I XX'00 SL4KL De ser jo rimelig like ut. Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Prøv å ta ut det Herkules TV-kort. Skal prøve det ja, men har en avtale om å gå på ski i marka nå, så det får bli i ettermiddag. Mange takk for hjelpen så langt Kimmer! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Prøv å ta ut det Herkules TV-kort. Skal prøve det ja, men har en avtale om å gå på ski i marka nå, så det får bli i ettermiddag. Mange takk for hjelpen så langt Kimmer! Hei, Dei er jo helt like :-) Eg ska ut å spille biljard og ha et par pils også - venter å høre hvordan det går :-) Bare hyggeligt. Edit: PS. Jeg er sikkert halvfull når jeg kommer hjem senere - men det er vigtigt du setter volten til 1,7V på begge CPU'er - dette gøres vist med jumperne. Edit2: Hvis du orker det - prøv at installere Win2k i stedet - jeg har mistanke op at WinXP ikke er så bra med 'gammelt' hardware. Prøv også at instalere nyeste BIOS og chipsett-drivere (ja - der er mye der kan være galt :-) ) Mvh Kimmer Endret 31. januar 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ja, nå ser alt ut til å funke som en drøm! Det så ut som det hjalp å sette S-ATA kontrolleren i en annen PCI-slot. Testet ved å lempe ut alle "unødvendige" komponenter og satt så inn en og en igjen. Dette gjelder dog bare for Q-tec strømforsyningen. Med Chieftec'en henger den etter kort tid i diverse spill (ikke i Windows). Ser ut som jeg bare kan returnere den... Takk til Kimmer for gulltipset (som jeg kanskje burde tenkt på selv )! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå