Gå til innhold

Strømforsyning til PIII-hovedkort


Anbefalte innlegg

Prosessorene er ikke kjøpt samtidig nei. Kanskje 1-2 år's tid mellom når jeg kjøpte dem.

 

På den eldste står det:

1000/256/100/1.7V S1

11021104-0397 Philippines

I XX'00 SL4KL

 

På den jeg kjøpte sist står det:

1000/256/100/1.7V S1

11340152-0347 Philippines

I XX'00 SL4KL

 

De ser jo rimelig like ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å ta ut det Herkules TV-kort.

 

Skal prøve det ja, men har en avtale om å gå på ski i marka nå, så det får bli i ettermiddag.

Mange takk for hjelpen så langt Kimmer!

Hei,

 

Dei er jo helt like :-)

 

Eg ska ut å spille biljard og ha et par pils også - venter å høre hvordan det går :-)

Bare hyggeligt.

 

Edit:

PS. Jeg er sikkert halvfull når jeg kommer hjem senere - men det er vigtigt du setter volten til 1,7V på begge CPU'er - dette gøres vist med jumperne.

 

Edit2: Hvis du orker det - prøv at installere Win2k i stedet - jeg har mistanke op at WinXP ikke er så bra med 'gammelt' hardware.

Prøv også at instalere nyeste BIOS og chipsett-drivere (ja - der er mye der kan være galt :-) )

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Ja, nå ser alt ut til å funke som en drøm! Det så ut som det hjalp å sette S-ATA kontrolleren i en annen PCI-slot. Testet ved å lempe ut alle "unødvendige" komponenter og satt så inn en og en igjen. Dette gjelder dog bare for Q-tec strømforsyningen. Med Chieftec'en henger den etter kort tid i diverse spill (ikke i Windows). Ser ut som jeg bare kan returnere den...

 

Takk til Kimmer for gulltipset (som jeg kanskje burde tenkt på selv :blush: )!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...