Woodoo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg skal ha meg bil til rundt 30 000,- Jeg har sett på Saab 9000 turbo, er dette et bra kjøp? Hvor langt kan disse motorene gå? De som selges til 30 000 kroner har jo somregel gått over 200.000 km. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vet ikke så mye om de, men de jeg kjenner som har kjøpt lik bil til lik pris er kjempefornøyde. Saab er jo et godt merke da. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Om en bil har gått 200.000 behøver ikke å bety så mye. Bare sjekk om den er fulgt opp med de servicer som trengs. Sjekk gjerne også hos de som har utført service, hvis det er mulig. Å ta en NAF-test. Da får du en bra vurdering av bilen. mvh Pantera Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 har en slik 16 ventiler. 175 gamp....store turbon.. er som en ketchupflaske...swosj så kommer alle hestene som et skudd. kjørt fra alle 325 bmwr jeg har testet mot oxo dem nye med 192 hk. det beste er i slak oppoverbakke. da parkerer jeg dem Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Saab... et merke for livredde wannabies som ønsker å gi uttrykk for at de er genuint interessert i bil, men som egentlig ikke vet hva de prater om, bortsett fra at de setter pris på gode resultater i en kollisjonstest. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Noen som vet av nettsider hvor det står info om Saab 9000 turbo? Tekniske data, forskjellen på modellene (86 - 90), historie osv. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Saab... et merke for livredde wannabies som ønsker å gi uttrykk for at de er genuint interessert i bil, men som egentlig ikke vet hva de prater om, bortsett fra at de setter pris på gode resultater i en kollisjonstest. Du imponerer med din genuine merkekunnskap, tusen takk. Saab 9000, bortsett å være en av de styggeste saabene, er også en av de beste. Motor og drivverk er i en klasse for seg, det samme er mange tekniske løsninger. Sørg for en Naf-test eller ta med deg en bilkyndig venn, gjerne en som er interessert i saab. Det elektriske kan være så som så nå da de fleste begynner å bli noen år. Automatkassene er et svakt punkt. En venn av meg skal selge sin 9000, 175hk med automat og alt tenkelig utstyr for 20000. Men da må kassen byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå