ZlummGlumm Skrevet 5. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2004 Vel.. hvis du har lyst tell å værra KJEKKLEIG kjærring, så kan du sette ned vanskeilighetsgraden akkuratt før du skal drepan. JEg må inrømme at han vart vanskelig, men jeg tok han første gang jeg møtte han.. trur jeg vart på lvl 30-34. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2004 Phøy! Æsj, nei! Man setter da ikke ned vanskelighetgraden!! Nei, spiller det egentlig ikke så mye for tiden, men det har liksom bare hengt seg fast oppe i toppen, det at jeg ikke får drept han.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 BTW, noen som vet hvordan jeg kan få fjerna bugen som kommer opp når jeg skal drepe bossen for Dark Brotherhood? Akkurat når jeg har drept han, når han sier noe til meg, kommer bugen, og TESMT klikker... Veldig irriterende!! Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hvilken bug? Jeg tror ikke jeg har kommet så langt, men en plass, han første Dark Brotherhood "sjefen" jeg møtte var det en bug med. Da jeg nesten hadde drept ham sa han noe til meg, og det gjentok han hele tiden, og det gikk ikke an å gå ut av det! MEN jeg klarte å stoppe det, jeg bare gjorde noen endringer med TES construction kit. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Ja det er han!! Det skjer det samme her!! Hva gjorde du for å bli kvitt det? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hvilken bug?Jeg tror ikke jeg har kommet så langt, men en plass, han første Dark Brotherhood "sjefen" jeg møtte var det en bug med. Da jeg nesten hadde drept ham sa han noe til meg, og det gjentok han hele tiden, og det gikk ikke an å gå ut av det! MEN jeg klarte å stoppe det, jeg bare gjorde noen endringer med TES construction kit. Hadde samme problemet. Da han nesten var død så kom det opp en uendelig rekke kommentarer som ikkje gikk ann å stoppe, fiksa problemet med å re-installere spillet. Angående det Bosmer problemet, har du fått tak i noen av dei livsfarlige Dark Brotherhood dart'a? Dei er sjukt bra. Hiv eit par sånne på han så dauar han fort. mistar vel 5 i helse hvert sec i 120 sec. så 5*120=600. da burde han være dau:) Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Bruk sunder på ham.. ta detter'n etter et par slag, gjorde han i alle fall hos meg.. men så har jg 100 på blunt da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Det jeg gjorde var: Gikk inn i TES Construction kit, åpna Tribunal og Morrowind i den. Så gikk jeg på NPC`s og fant Dandras Vules. Dobbelklikk på navnet hans. Da kommer du inn i menyen hvor du kan redigere på ham. Trykk så på Dialogue. Oppe i venstre hjørne av menyen du kommer inn i da ser du at det står: Voice, Greetings osv. Klikk på Greetings. Da er Greeting 1 automatisk merket, så du velger bare den det står "You would dare enter the lair of the Dark Brotherhood? osv. Høyreklikk på den og velg delete. Så lagrer du disse endringene som f. eks Dandras Vules, og når du åpner spillet velger du data files og merker Danras Vules. Så starter du spillet og alt skal virke fint. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg skal få meg Tribunal imorgen.Jippi Verste er at jeg har begynt på ny char og er bare på lvl 1... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Da blir nok Tribunal litt vanskelig ja BloodMoon er enklere for low lvl chars, fordi der er monstra leveled. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Har bloodmoon fra før,så jeg venter litt med å innstallere det,og ja jeg SKAL reinnstallere bloodmoon etter tribunal. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Ok, bra. Du, ikke bytt avatar hele tiden, det blir vanskelig å kjenne deg igjen. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Har hatt litt problemer med å finne rett avatar,men jeg skal holde meg til den her litt nå. Hva heter vakten på avateren min forresten?Vet at den er med i tribunal.Er det tempel guard? Endret 25. februar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Royal Guard. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Royal Guard. Takk.Ganske n00b og ikke vite hva man har som avatar Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg kjøpte GoTY edition i dag.Selv om jeg har morrowind-bloodmoon så kjøpte jeg det.Jeg fant ikke tribunal,så derfor gjorde jeg det.Derfor låner jeg bort de to andre spillene bort til broren min. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Spilte litt morrowind idag og jeg ble angrepet av assasinnen på lvl1.Siden jeg har light armor så tok jeg armoren og stakk til mournhold.Dro så rett tilbake igjen,fordi jeg kommer tilbake senere.Har en armor rating på 41 på lvl1! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Når det gjelder buggen med at Dark Brotherhood sjefen spammer deg med meldinger skjer det KUN om du har Bloodmoon og Tribunal installert. Bethesda har lagt ut en patch for dette. Den finner du her (Zip-fil) Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) HA tapere jeg har 100 i sneak og ganske heftige spell jeg bare stjal den derre kontrakten og så stakk jeg uten å drepe dandras så spilte jeg videre og ingenting skjedde forresten er det noe jeg kan gjøre med den fordømte nakne norden i det derre hjørnet Plaza-etellerannet Endret 3. mars 2004 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 HA tapere jeg har 100 i sneak og ganske heftige spell jeg bare stjal den derre kontrakten og så stakk jeg uten å drepe dandrasså spilte jeg videre og ingenting skjedde You little girlie man! *arnold stemme* Du må jo drepe mannen som prøvde å drepe deg såklart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå